دارایی نهنگ‌های آداکاردانو دو برابر شده است

با کاهش قیمت ارز دیجیتال کاردانو، سرمایه گذاران بزرگ فعالیت خرید خود را افزایش داده اند و سرمایه‌داران برتر آدا (ADA) دارایی‌های خود را در ۱۰ روز گذشته دو برابر کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاردانو (ADA) از آن دسته رمزارزهایی است که در طی آخرین سقوط بازار به سختی آسیب دیده است. این ارز تاکنون بیش از ۶۰ درصد از بالاترین رکورد خود فاصله گرفته و باعث شده است اکثر سرمایه گذاران آن در وضعیت ضرر قرار بگیرند.

روند انباشت گسترده‌ای در بین نهنگ‌های ADA شکل گرفته است. به عبارت دیگر، با کاهش قیمت این دارایی دیجیتال، سرمایه گذاران بزرگ فعالیت خرید خود را افزایش داده‌اند. در این بازه زمانی، ADA حدود ۳۴ درصد از ارزش خود را از دست داده و کیف پول‌های نهنگ‌هایی (سرمایه داران عمده و برتر) که بین ۱۰ هزار تا ۱ میلیون ADA را در خود جای داده‌اند، از آن زمان حداقل دارایی قبلی خود را دو برابر کرده‌اند.

در مجموع، این نهنگ‌ها بیش از ۵۳ میلیون دلار ADA در یک دوره ۱۰ روزه خریداری کرده‌اند. میانگین ارزهای افزوده شده به دارایی‌های آنها به حدود ۱۱۳ درصد می‌رسد. به این ترتیب، بیش از دو برابر از موجودی ADA اکنون تحت کنترل آنها قرار دارد. اگر نهنگ‌ها به روند انباشت خود ادامه دهند و سرمایه‌گذاران کوچک‌تر هم حرکت نهنگ‌ها را دنبال کنند، آن‌گاه به خوبی می‌توان یک روند معکوس را انتظار داشت.

کد خبر 552287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.