ضرورت سیاست‌گذاری واحد در حوزه تبلیغات شهری

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بر ضرورت سیاست‌گذاری واحد در حوزه تبلیغات شهری تاکید کرد و گفت: در این راستا لازم است کمیته یا کارگروهی در حوزه تبلیغات شهری تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه، دهم بهمن‌ماه_ در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در بیان تذکرات خود اظهار کرد: با وجود گذشت چند ماه از دوره جدید مدیریت شهری، تعداد قابل توجهی از پست‌های سازمانی هنوز با سرپرست اداره می‌شوند. اگر این موضوع غیرقانونی است تکلیفش مشخص شود و حتی اگر غیرقانونی هم نباشد، اما این موضوع متعارف نیست و باید مدت زمانی برای تعیین تکلیف این سازمان‌ها مشخص شود.

وی با اشاره به ساز و کار ابزاری در خصوص اجرای طرح شفافیت به ویژه در زمینه پیمان‌سپاری، گفت: بعضی کلان‌شهرها موضوع تالار آنلاین معاملات شهرداری را پیگیری می‌کردند که در این تالار فراخوان‌ها به صورت یکپارچه منتشر می‌شود و مردم از آن اطلاع دارند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گاهی این اتهام وارد است که مناقصه‌ای در روزنامه‌ای منتشر شده که کسی از آن خبر نداشته است که با وجود تالار آنلاین این مشکل برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد کرده بودم که کمیته یا کارگروهی تشکیل شود تا سیاست‌گذاری واحدی در حوزه تبلیغات شهری انجام شود که این اقدام صورت نگرفت و لازم است این موضوع به نتیجه برسد.

نباتی‌نژاد با اشاره به لزوم اصلاح پاراگراف انتهای طرح ابلاغ شده شفافیت گفت: در پاراگراف‌های انتهایی این طرح صرفاً به یکی از بندهای طرح اشاره شده است در حالی که رأی ما به همه طرح تسری داشت بنابراین خواهشمندم این جمله مجدداً اصلاح و ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه آئین‌نامه کمیته نظارتی مناطق نیز باید مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد، پیشنهاد داد: در خصوص دعوت از میهمانان جلسات علنی اولویت‌بندی داشته باشیم، به این صورت که فهرستی از مسئولان مؤثر در مدیریت شهری که به تازگی منصوب شده‌اند تهیه و به نسبت اهمیت و تازگی انتصاب به صحن علنی شورای اسلامی دعوت شوند.

کد خبر 552267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.