استفاده از امکانات به‌روز در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد

مسئول امور سینمایی حوزه هنری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مخاطبان از میان پنج اثر اکران شده در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد، امکان انتخاب دارند؛ این در حالی است که پیش از این تنها امکان پخش یک اثر سینمایی در یک زمانِ واحد وجود داشت.

مهدی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با چهار سالن مسقف و یک سالن روباز از شکل قبلی خود به‌صورت صددرصد تغییر کرده و ضمن بازسازی اساسی، با ساختمانی جدید و به‌روزتر و با مجهزترین و جدیدترین امکانات تصویری و صوتی موجود در کشور در حال خدمت‌رسانی به مردم استان چهارمحال‌وبختیاری است.

مسئول امور سینمایی حوزه هنری استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: هزینه تکمیل پروژه پردیس سینمایی بهمن شهرکرد بیش از ۷۰ میلیارد ریال بوده است که این مبلغ از محل اعتبارات ملی حمایتی سازمان سینمایی حوزه هنری و مؤسسه بهمن سبز تأمین شد.

وی اظهار کرد: اکنون پردیس سینمایی بهمن حوزه هنری استان چهارمحال‌وبختیاری به‌روزترین فیلم‌های سینمای ایران را اکران می‌کند و مخاطبان از میان پنج اثر اکران شده در این سینما امکان انتخاب دارند؛ این در حالی است که پیش از این تنها امکان پخش یک اثر سینمایی در یک زمانِ واحد وجود داشت.

حسن‌زاده گفت: اکنون پردیس سینمایی بهمن شهرکرد هشت اثر سینمایی را در حال اکران دارد و علاقه‌مندان برای انتخاب و خرید بلیط این آثار می‌توانند به سایت گیشه هفت مراجعه کنند.

کد خبر 552250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.