توجه به مسائل فرهنگی و هنری از اولویت‌های شهرداری شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: نگاه جدید شهرداری توسعه امور فرهنگی و هنری است؛ زیرا توجه به هنر و هنرمند به نوعی زمینه را برای ارتقای جایگاه هنر در استان و شهر فراهم می‌کند و از طرف دیگر با حمایت مسئولان ذی‌ربط برای ساخت و بازسازی سینماها و مکان‌های هنری، زمینه رونق‌بخشی و ایجاد شادی در شهر نیز فراهم خواهد شد.

محمدتقی جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بازسازی پردیس سینمایی بهمن شهرکرد، اظهار کرد: شهرداری شهرکرد در کنار تلاش برای امور عمرانی و سخت‌افزاری جهت توسعه شهر، توسعه امور فرهنگی و هنری را نیز از الویت‌های ویژه خود می‌داند.

وی افزود: توجه به هنر و هنرمند به نوعی زمینه را برای ارتقای جایگاه هنر در استان و شهر فراهم می‌کند و از طرف دیگر با حمایت مسئولان ذی‌ربط برای ساخت و بازسازی سینماها و مکان‌های هنری، زمینه رونق‌بخشی و ایجاد شادی در شهر نیز فراهم خواهد شد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه نگاه جدید شهرداری توسعه امور فرهنگی و هنری است، گفت: برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرکرد تلاش‌های بسیاری انجام شده است و سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی شهر خواهد داشت.

کد خبر 552248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.