مدیریت آب ناعادلانه است

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان مدیریت آب در کشور را ناعادلانه دانست و گفت: باید سران سه قوه برداشت‌های خلاف قانون و شرع را از رودخانه زاینده‌رود حذف کنند زیرا اصفهان با دارا بودن زاینده‌رود می‌تواند بهره‌های اقتصادی و گردشگری زیادی را برای استان و کشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج رسولی‌ها امروز _یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه_ در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات زیادی به مردم ارائه شده اما لازم است مسئولان خدمات ۴۳ ساله را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه نسل جدید با اقدامات انجام شده آشنا نیستند، گفت: در اوایل انقلاب مدارس ابتدایی پنج شیفت بود، اما اکنون به برکت انقلاب فضاهای آموزشی گسترش یافته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در وضعیت آبرسانی، خدمات شهری و خدمات جاده‌ای پیشرفت بسیاری حاصل شده است که مسئولان باید آنها را به اطلاع مردم برسانند.

وی تاکید کرد: امروز می‌طلبد که با توجه به فشار اقتصادی که حربه جدید دشمن بوده است، به خوبی از این عرصه عبور کنیم تا به مسائل اجتماعی مردم رسیدگی شود که این مهم کم از جان‌فشانی‌ها در هشت سال جنگ تحمیلی نیست، باید مشکلات پیچیده‌ای که در زیر پوست شهر وجود دارد، رفع شود.

حاج‌رسولی‌ها اضافه کرد: مشکل اشتغال یکی از مهمترین مسائل استان بوده که خیران، تولیدکنندگان، مسئولان ادارات و استاندار اصفهان باید برای این قشر سرمایه‌ای شهر فکری کنند.

وی در خصوص بحث مسکن خاطرنشان کرد: باید راه حل اساسی در خصوص تأمین مسکن جوانان در نظر گرفته شود و بعد از آن مشکل ازدواج و جمعیت رفع شود که خیران می‌توانند در این صحنه اجتماعی حضور فعال داشته باشند و حتی واحدهای تولیدی قوی استان مانند فولاد مبارکه و دیگر صنایع می‌توانند در جهت رفع بحران‌های اجتماعی اقدام کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: در دوره ششم مدیریت شهری حرکت خوبی صورت گرفته است اما از شهردار اصفهان می‌خواهیم به تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مناطق محروم در شهر اصفهان بیشتر توجه کند.

وی با اشاره به پروژه متروی اصفهان، گفت: متروی اصفهان به ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که راهکار تأمین آن این است که استاندار اصفهان از صنایع بزرگ دعوت کند تا در خصوص سرمایه‌گذاری در این پروژه در کنار شورای شهر و دولت مشکل آلایندگی در شهر را رفع کنند.

وی مدیریت آب در کشور را ناعادلانه دانست و افزود: باید سران سه قوه برداشت‌های خلاف قانون و شرع را از رودخانه زاینده‌رود حذف کنند، زیرا اصفهان با دارا بودن زاینده‌رود می‌تواند بهره‌های اقتصادی و گردشگری زیادی را برای استان و کشور داشته باشد.

کد خبر 552236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.