پیش‌بینی بودجه ۹۶ میلیاردی شهرداری «هچیرود» در سال ۱۴۰۱

شهردار هچیرود گفت: بودجه ۹۶ میلیاردی لایحه بودجه ۱۴۰۱ تا ۱۵ بهمن ماه تقدیم شورای شهر خواهد شد.

جعفر ردایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بودجه ۹۶ میلیاردی لایحه بودجه ۱۴۰۱ تا ۱۵ بهمن ماه تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد، اظهار کرد: سهم اعتبارات عمرانی ۵۶ میلیارد تومان است و نگاه ویژه شهرداری در بودجه عمرانی بیشتر روی مبلمان محور اصلی، پیاده‌روسازی، روشنایی همچنین اجرای پیاده‌راه ساحلی، ساختمان شهرداری، پیاده‌راه جنگلی و پارک سلامت است. همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر هچیرود برنامه‌های در دست اقدام و آماده افتتاحی دارد که در دهه مبارک فجر به ارائه آن‌ها می‌پردازد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه متوازن محلات و رفع مشکلات زیرساختی محلات نیز در بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه قرار گرفته است، افزود: طرح نهضت خدمات شهری تا ۲۰ اسفند ادامه دارد، برنامه‌های نوروزی شهرداری از ۱۵ بهمن آغاز و از جمله آن می‌توان به برپایی نمایشگاه نوروزی، برپایی سفره هفت سین، تغییر فضای شهر و نورپردازی اشاره کرد.

طرح «شهر بدون چاله» تا پایان بهمن در حال اجرا است

شهردار هچیرود تصریح کرد: با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر و تصویب فرمانداری نقاط آسیب‌پذیر محلات در بارندگی‌های شدید شناسایی و در همین راستا بیش از ۱۵ پروژه عمرانی در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: محلات "عباسکلا"، "دوجمان" و "امامرود" در طرح نهضت عمرانی به طور کامل زیرسازی و نقاط مورد نیاز در حال روکش آسفالت است؛ در این محلات در محدوده شهر کوچه خاکی نخواهیم داشت.

ردایی با اشاره به اینکه در طرح نهضت خدمات شهری و عمرانی تمام چراغ‌های شهر و محلات روشن خواهد شد، اضافه کرد: طرح «شهر بدون چاله» تا پایان بهمن در حال اجرا است، شهر بدون زباله و نخاله و لایروبی تمام رودها در برنامه شهرداری قرار دارد.

وی گفت: آماده‌سازی شهر برای ایام دهه فجر و کلنگ‌زنی پیاده‌راه ساحلی، پارک سلامت و بهره‌برداری از آسفالت محلات پروژه‌های مهمی است که شهرداری هچیرود در ایام مبارک فجر به این موارد می‌پردازد.

کد خبر 552200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.