پیشنهاد فلای تودی برای رزرو هتل‌های ارزان خارجی

فلای تودی به عنوان مرجعی ارزان و معتبر برای رزرو هتل در سراسر دنیا، همیشه در زمینه تامین نیازهای کاربران خود برای رزرو هتل‌های ارزان خارجی کوشا بوده است. البته این فقط حرف ما نیست بلکه نتیجه‌ایست که از استقبال شما گرفته‌ایم.

به همین دلیل است که ما همیشه پیشنهادهای خوب و اقتصادی برای رزرو هتل‌های ارزان خارجی داریم. هتل‌هایی که اکثرشان خدمات و امکانات قابل قبولی به مهمانان خود ارائه می‌کنند و تبدیل به انتخاب و پیشنهاد مسافران به یکدیگر و فلای تودی شده‌اند.

در ادامه چند مقصد خارجی که بسیار مورد توجه مسافران ایرانی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هستند را به شما معرفی می‌کنیم و ضمن ارائه پیشنهادهای جذاب برای رزرو، راهنمای طریقه رزرو هتل ارزان از فلای تودی را برای شما مورد بررسی قرار خواهیم داد.

رزرو هتل‌های ارمنستان

ارمنستان یکی از مقاصد ارزان و زیبایی ست که هم سفر به آن راحت است و هم مسافرانش اقامت با کیفیتی را در سفر به آن تجربه می‌کنند. البته ارمنستان هم از این راه درآمد خوبی کسب می‌کند و برای این که چرخ این ماشین اقتصادی همیشه برایش بچرخد؛ برنامه‌های گردشگری و اقامتی مختلفی را به اجرا می‌گذارد.

مثلاً درباره هتل‌های ارمنستان می‌توانیم اینگونه بگوییم که در هر کجای این کشور از ایروان گرفته تا گیومری و وادادزور، می‌توانید هتل‌هایی تمیز، با امکانات رفاهی مناسب و البته ارزان‌ترین قیمت را از طریق فلای تودی پیدا کرده و رزرو کنید.

عدم نیاز به گرفتن ویزا برای سفر به ارمنستان، نزدیکی مسیر آن و هزینه‌های پایین، این کشور را به یکی از مقاصد محبوب گردشگری ایرانیان تبدیل کرده و مسافران زیادی را به این کشور می‌کشاند.

پیشنهاد فلای تودی برای رزرو هتل‌های ارزان خارجی

اگر قصد اقامت در ایروان، پایتخت ارمنستان را دارید؛ در واقع شهری زیبا، کوچک، مجهز و دنجی را برای سفر کردن انتخاب کرده‌اید. بلیط هواپیما ایروان قیمتی ارزان و مناسب دارد و هتل‌های این شهر نیز به عنوان هتل‌های خارجی ارزان از کیفیت و البته هزینه‌ای اقتصادی برای رزرو برخوردارند. هزینه‌های روزمره در این شهر کم است و غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای با قیمت مناسب به راحتی در دسترس هستند.

ایروان آب و هوای معتدل کوهستانی دارد. رطوبت پایین، تابستان‌های گرم و دلچسب و زمستان‌های خیلی سرد، ویژگی‌های آب و هوایی ایروان هستند. البته تابستان ایروان شاهد آفتابی و بسیار مطبوع است.

اگر بخواهیم تا بهترین هتل‌های ایروان را که بارها از فلای تودی رزرو شده‌اند را به شما معرفی کنیم می‌توانیم به: هتل شیراک (Hotel Shirak)، سیتی سنتر هتل بای پیکنیک (City Centre Hotel by Picnic) و هتل کسابلا توریستیک (Kesabella Touristic Hotel) اشاره کنیم.

رزرو هتل‌های تفلیس

تفلیس (Tbilisi)، پایتخت و بزرگترین شهر گرجستان و زیباترین شهر در قاره اروپا است. این شهر در دو طرف رود کورا و در جنوب شرق اروپا قرار گرفته است. تفلیس به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد به عنوان مکانی برای پروژه‌های بازرگانی و مسیر اتصال دو قاره اروپا و آسیا، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین سالانه میزبان سمینارها، همایش‌ها و کنفرانس‌های گوناگونی است.

تفلیس دارای تاریخ پرفراز و نشیبی است و در طول تاریخ محل سکونت مردم مختلفی با فرهنگ‌ها، نژادها و مذهب‌های متفاوت بوده است. نام تفلیس در زبان گرجی «تبیلیسی» است؛ واژه «تبیلی» به معنای گرم و ملقب به چشمه‌های آب گرم معروف در این شهر است. علت نامگذاری این شهر به این دلیل است که پادشاه گرجستان باستان؛ «واختانگ یکم» هنگامی که برای شکار به جنگلی نزدیک به متسختا می‌رسد در آن نزدیکی چشمه آب گرمی را پیدا می‌کند. پس از آن دستور ساختن شهری با نام «تبیلیسی» به معنای دارنده چشمه‌های آب گرم را در آن مکان می‌دهد.

تفلیس باتوجه به اینکه در نیمکره شمالی قرار دارد از آب و هوایی معتدل و نیمه گرم برخوردار است و در تمام طول سال بارندگی دارد و روزهای خشک، طولانی و کم بارش در آن کمتر است.

بهترین هتل‌های تفلیس دقیقاً همان اقامتگاه‌هایی هستند که تمام انتظارات شما را برای یک اقامت کامل در سفر به تفلیس، تأمین می‌کنند. بعضی از بهترین هتل‌های تفلیس که بارها از فلای تودی رزرو شده‌اند عبارتند از: هتل الگانس تفلیس (Hotel Ellegance)، هتل گرافیکا تفلیس (Graphica Tbilisi Hotel) و هتل جنیو تفلیس (Hotel Genio).

رزرو هتل‌های آنتالیا

پیشنهاد فلای تودی برای رزرو هتل‌های ارزان خارجی

آنتالیا یکی از دیگر مقاصدی است که برای سفر و رزرو هتل‌های ارزان خارجی مناسب است. رزرو هتل آنتالیا به صورت آنلاین از طریق وب سایت فلای تودی به آسانی امکان‌پذیر است. در فلای تودی برای رزرو اینترنتی هتل‌های آنتالیا نیازی به انجام مراحل پیچیده و استفاده از کردیت کارت ندارید و می‌توانید پرداخت خود را به راحتی به صورت ریالی و با کارت‌های شتاب انجام دهید.

در سیستم رزرو آنلاین هتل‌های آنتالیا فلای تودی امکان رزرو هر گونه هتل از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره در آنتالیا، هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا، هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا و هتل‌های معروف آنتالیا، تا هتل‌های خوب و ارزان آنتالیا برای شما فراهم شده است، تا بتوانید به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان با مقایسه هتل‌های آنتالیا، اقدام به رزرو بهترین هتل در آنتالیا نمائید.

برخی از بهترین هتل‌های محبوب و پر فروش آنتالیا که بارها از سایت فلای تودی رزرو شده‌اند عبارتند از: هتل آکرا آنتالیا (Akra Hotel)، هتل سیندر آنتالیا (Hotel Cinder) و هتل آدونیس آنتالیا (Hotel Adonis).

کد خبر 552186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.