۸ سال رکود سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های استان بوشهر

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به هشت سال رکود سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های استان بوشهر بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، هوشنگ رستم پور شهیدی اظهار کرد: شهرداری‌های ۴۰ گانه استان بوشهر باید به گونه‌ای عمل کنند که رضایتمندی مردم از خدمات شهری افزایش پیدا کند و در این مسیر نباید از هیچ تلاشی فروگذار شود.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری‌ها دارای اصولی است که یکی از مهم‌ترین اصول در بخش درآمدی، تحقق پذیری و شفافیت بودجه است، افزود: معتقدم درآمدهای بودجه سال ۱۴۰۰ تحقق پذیر نیست و شهرداری‌های استان باید بر اساس منابع اقتصاد شهری و اندیشه کارآمد، اداره شود؛ چنانچه هم‌افزایی شهرداران و اعضای شورا با مردم شکل بگیرد کارها با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با بیان اینکه در طی هشت سال گذشته نرخ رشد سرمایه‌گذاری در همه شهرداری‌ها منفی شده است، اضافه کرد: این یعنی رکود و معطل کردن و چشم انتظار شدن شهرداری، و این رویه باید تغییر کند.

رستم‌پور شهیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر صدها پروژه در شهرداری‌های استان روی زمین است و ممکن است این تعداد تا پایان سال افزایش پیدا کند و تکمیل بسیاری از این پروژه‌ها برای شهرداری امکان‌پذیر نیست.

وی تاکید کرد: نیاز است شرایطی را فراهم کنیم که مردم در اجرای پروژه‌ها شرکت داشته، سهیم باشند و مشارکت کنند.

منبع: مهر

کد خبر 552177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.