پتنت گوشی هوشمند تاشو دوگانه سامسونگ ثبت شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ پتنت گوشی تاشویی با دو لولا و فضایی برای S Pen را ثبت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ به زودی گوشی هوشمند تاشوی دوگانه‌ای را توسعه خواهد داد که در دو جهت تا و باز می‌شود، این گوشی دو لولا خواهد داشت تا از سه بخش صفحه نمایش پشتیبانی کند. بدین صورت می‌توان یک قسمت از گوشی را به جلو و قسمت دیگر را به عقب تا کرد تا به شکل Z در بیاید.

سامسونگ در آستانه رویداد Society for Information Display (SID) 2021 از این طرح مفهومی تاشو دوتایی که S-Foldable نامیده می‌شود، رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که صفحه نمایش ۷.۲ اینچی این محصول تقریباً به اندازه صفحه نمایش گلکسی زد فولد سه است. سامسونگ در ماه ژوئیه ۲۰۲۱ پتنت گوشی تاشدنی دوتایی به همراه S Pen را در دفتر مالکیت معنوی جهانی ثبت کرد.

گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که وقتی گوشی تا می‌شود شبیه گوشی معمولی می‌شود ولی ضخامت آن بیشتر است. صفحه نمایش سمت راست در حالت باز شده صفحه نمایش جلویی را تشکیل می‌دهد و پشت آن فضایی برای قرار دادن S Pen وجود دارد. قلم به صورت مغناطیسی در جای خود قرار می‌گیرد و شارژ می‌شود. سامسونگ پتنت دیگری برای یک گوشی کشویی ثبت کرده است، اما اطلاعات زیادی در این زمینه در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 552138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.