بودجه ۹۶ میلیارد تومانی شهرداری هیچرود در سال جدید

شهردار هچیرود از بودجه ۹۶ میلیارد تومانی برای سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: لایحه این بودجه به زودی به شورا ارائه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، جعفر ردایی با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۱ شهر هچیرود ۹۶ میلیارد تومان است، اظهار کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۱ تا ۱۵ بهمن ماه تقدیم شورای شهر می‌شود که سهم اعتبارات عمرانی ۵۶ میلیارد تومان است.

وی در خصوص اهم برنامه‌های در دست اقدام و افتتاح شهرداری و شورای اسلامی شهر هچیرود در آستانه دهه مبارک فجر و روزهای پایانی سال ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: نگاه ویژه شهرداری در بودجه عمرانی، مبلمان محور اصلی شامل پیاده رو سازی، روشنایی و همچنین اجرای پیاده راه ساحلی، ساختمان شهرداری، پیاده راه جنگلی و پارک سلامت است.

شهردار هچیرود با بیان اینکه توسعه متوازن محلات و رفع مشکلات زیرساختی محلات نیز در بودجه ۱۴۰۱ مدنظر قرار گرفته است، افزود: طرح نهضت خدمات شهری تا ۲۰ اسفند و برنامه‌های نوروزی شهرداری از ۱۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد؛ برپایی نمایشگاه نوروزی، برپایی سفره هفت‌سین، تغییر فضای شهر و نورپردازی نیز از جمله برنامه‌های شهرداری است.

ردایی ادامه داد: با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر و تصویب فرمانداری، نقاط آسیب‌پذیر محلات در بارندگی‌های شدید شناسایی شده و در همین راستا بیش از ۱۵ پروژه عمرانی در مرحله انتخاب پیمانکار است.

شهردار هچیرود تصریح کرد: محلات عباسکلا، دوجمان و امامرود در طرح نهضت عمرانی به صورت کامل زیرسازی و نقاط مورد نیاز در حال روکش آسفالت است و در این محلات در محدوده شهر کوچه خاکی نخواهیم داشت.

ردایی ادامه داد: برنامه «شهر بدون چاله» تا آخر بهمن در حال اجرا است، همچنین «شهر بدون زباله و نخاله» و لایروبی کلیه انهار نیز در برنامه شهرداری قرار دارد.

وی گفت: آماده‌سازی شهر برای ایام دهه فجر، همچنین کلنگ‌زنی پیاده‌راه ساحلی، پارک سلامت و بهره‌برداری از آسفالت محلات، از پروژه‌های مهم برای این ایام مبارک است.

منبع: ایسنا

کد خبر 552135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.