باغ‌های صفوی، ظرفیتی ویژه‌ برای توسعه گردشگری نجف آباد

ایزدی با تأکید بر ضرورت حفظ هویت فرهنگی نجف آباد گفت: توسعه گردشگری نجف آباد می‌تواند بسترساز اشتغال‌زایی و جذب سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری در نجف آباد باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، با حضور در غرفه شهرداری نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: همه شهرستان‌های استان اصفهان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری دارند و برخی شهرها مانند نجف آباد یک برند بزرگ در این عرصه بشمار می‌روند.

وی ادامه داد: نجف آباد خاستگاه بسیاری از بزرگان کشور است و در زمینه گردشگری ظرفیت‌های بسیاری دارد و ما امیدوار هستیم که بتوانیم با همکاری شهرداری نجف آباد ضمن اشتغال‌زایی و جذب سرمایه‌گذاران بتوانیم هویت و اصالت شهر نجف آباد را محفوظ بداریم.

ایزدی با تأکید بر ضرورت حفظ اصالت فرهنگی و هویتی نجف آباد در عین توسعه گردشگری این شهرستان، تصریح کرد: باغ‌های صفوی نجف آباد ویژگی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری دارند. ما آماده همکاری با شهرداری نجف آباد هستیم تا بتوانیم با رویکردی تعاملی و سازنده، ظرفیت‌های این باغ‌ها را در راستای توسعه گردشگری و جریان شهری نجف آباد به کار ببندیم.

کد خبر 552112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.