فرناندز: بحرین و قطر بهتر از ما بوده‌اند/ حریف‌مان در رده‌بندی فرقی ندارد

سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران گفت: فرقی نمی‌کند در مقابل کدام تیم در دیدار رده‌بندی قرار بگیریم باید بتوانیم عملکرد خوبی نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مانوئل فرناندز پس از شکست تیم‌ملی هندبال ایران برابر قطر و باز ماندن از فینال رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا در کنفرانس خبری اظهار کرد: ابتدا به تیم‌ملی قطر تبریک می‌گویم؛ والرو ریورا سرمربی این تیم از دوستان بسیار خوب من است و در پایان این تیم موفق شد به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه یابد.

وی درخصوص بازی افزود: ما در ۱۰ دقیقه نیمه نخست توانستیم برابر این تیم مقاومت کنیم و سپس این تیم قطر بود که قدرت خود را نشان داد. قطر تیم بسیار خوبی است و در سطح بالای هندبال جهان بازی می‌کند. آن‌ها بهتر از ما در این بازی ظاهر شدند و توانستند در نهایت برنده و فینالیست شوند.

سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران با اشاره به جایگاه بسیار خوب هندبال قطر و بحرین در آسیا و جهان گفت: هر دو تیم بحرین و قطر که روبروی آن‌ها بازی کردیم بهتر از ما بودند. این دو تیم در سطح بسیار بالایی از هندبال آسیا و جهان هستند، ما کار دشواری مقابل این دو تیم داشتیم.

فرناندز در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد در برابر کدام تیم در دیدار رده‌بندی قرار گیرد گفت: برای ما فرقی نمی‌کند؛ باید بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی تمام شود تا ببینیم در برابر کدام تیم در رده‌بندی این رقابت‌ها باید به میدان برویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم‌مان این بود بهترین عملکرد خود را در این رقابت‌ها نشان دهیم.

کد خبر 552106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.