معرفی جریان شهر نجف آباد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

شهردار نجف آباد با اشاره به حضور شهرداری نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: جریان شهری نجف آباد در نمایشگاه به خوبی معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول امامی در حاشیه آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت گردشگری است که شرکت کنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضوری پررنگ و قوی دارند.

وی با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های حوزه گردشگری در سال‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: پس از یک رکود جدی در حوزه گردشگری، برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری یک فرصت مهم و مغتنم محسوب می‌شود که استفاده از آن در راستای توسعه جریان شهری و ارائه ظرفیت‌های شهر نجف آباد بسیار لازم و ضروری است.

وی در ادامه اظهار کرد: نجف آباد قدیمی‌ترین شهر جدید کشور است که ظرفیت‌های عظیمی در حوزه گردشگری، فرهنگی، علمی و مذهبی دارد و ارائه ظرفیت‌های این شهر در راستای جذب سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری و صنایع وابسته بسیار مؤثر خواهد بود.

شهردار نجف آباد به حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری و رییس کمیسیون گردشگری مجلس در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اشاره کرد و گفت: دیدگاه‌ها و نظرات وزیر میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری در خصوص رونق و توسعه گردشگری بسیار سازنده است و نمایشگاه برای ما فرصتی در خصوص ارتباط بیشتر با وزارتخانه و تقویت جریان شهری نجف آباد فراهم آورده است که امیدوار هستیم که از این فرصت، بهترین استفاده را ببریم.

کد خبر 552105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.