اجرای طرح پاکسازی و ساماندهی سیمای شهری

شهردار گلپایگان گفت: با هدف ساماندهی سیما و منظر شهری گلپایگان، پاکسازی دیوارنویسی‌های غیرمجاز و اجرای پوشاننده در سطح شهر اجرا می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص ساماندهی سیما و منظر شهری و جلوه‌های بصری آن، اظهار کرد: با توجه به اینکه ساماندهی سیما و منظر شهری و جلوه‌های بصری آن یکی از اولویت‌های اجرایی اداره سیما و منظر شهری شهرداری در راستای جلب رضایت‌مندی شهروندان محسوب می‌شود، پاکسازی و شست‌وشوی تبلیغات غیرمجاز محیطی نصب شده روی دیوارها و اجرای پوشاننده در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است.

وی افزود: بخش مهمی از کیفیت فضای یک شهر در ارتباط با سیما و منظر شهری معنا می‌یابد که با توجه به اهمیت این مسئله در تزریق روح شادابی و نشاط اجتماعی به شهروندان، تلطیف بصری، ایجاد و حفظ و افزایش بهداشت روانی و آرامش جامعه، جمع‌آوری تبلیغات محیطی غیرمجاز و رفع اغتشاشات بصری به طور مستمر توسط اداره سیما و منظر شهری شهرداری اجرایی می‌شود.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: بر اساس ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها، نوشتن هر نوع مطلبی یا الصاق هر نوشته‌ای روی دیوارهای شهر که مخالف مقررات انجمن شهر باشد، ممنوع است و تنها در محل‌هایی که شهرداری برای نصب و الصاق اعلانات معین کرده، می‌توان به نصب و الصاق آگهی اقدام کرد؛ البته نوشتن در محل نصب اعلانات نیز ممنوع است.

کد خبر 552075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.