اولین عروسی جهان در دنیای متاورس

اولین عروسی جهان به صورت مجازی و در دنیای متاورس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک زوج جوان هندی دو هزار نفر را به مهمانی مجازی شان دعوت کرده‌اند. این زن و مرد جوان که هر دو از طرفداران هری پاتر هستند، برای این مهمانی، تم هاگوارتز (مدرسه محل تحصیل هری پاتر) را انتخاب کرده‌اند و مهمانان نیز می‌توانند با تلفن همراه، تبلت و یا لپ تاپ خود در این مراسم شرکت کنند.

متاورس اصطلاحی است که برای توصیف محیط‌های سه بعدی مجازی به کار می‌رود که کاربران می‌توانند در آن جمع شده و به تعامل با یکدیگر بپردازند. داماد ۲۴ ساله که از علاقه مندان به فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال است، با همکاری با پلتفرم استارتاپی تریدیورس (Tardiverse) فضای دیجیتال قلعه مانندی برگرفته از هاگوارتز ایجاد کرده است.

اولین عروسی جهان در دنیای متاورس

مراسم قانونی به صورت فیزیکی و با جمع محدودی از دوستان و بستگان در روستای عروس صورت خواهد گرفت. اما پس از آن این زوج پای دستگاه خود خواهند نشست و به مهمانان این مراسم که طراحی و میزبانی‌اش حدود دو هزار دلار خرج برداشته خواهند پیوست. در این مراسم یک ساعته، تازه عروس و تازه داماد با مهمانان به گپ و گفت خواهند پرداخت و همه می‌توانند از محیط قلعه بازدید کرده و ظاهر و لباس آواتار خود را تغییر دهند.

کد خبر 552016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.