سامانه بارشی دوشنبه به اصفهان می‌رسد/بارش باران و احتمال کولاک برف

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، دمای هوا را در ۲۴ ساعت آینده بدون تغییر محسوس پیش‌بینی کرد و گفت: از اواسط روز دوشنبه، سامانه بارشی جدید به استان نفوذ کرده و شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید، همچنین بارش باران و برف در غرب و جنوب استان خواهیم بود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا چند روز آینده روی استان است. بر این اساس در این مدت در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از اواسط روز دوشنبه به استان، ادامه داد: با نفوذ این سامانه بارشی، با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در غرب و جنوب استان شاهد بارش باران و برف خواهیم بود اما روز سه‌شنبه در اکثر مناطق این وضعیت بارش ادامه خواهد داشت ضمن اینکه در مناطق غربی و جنوبی در روز سه‌شنبه احتمال کولاک برف نیز وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان دمای هوا را در ۲۴ ساعت آینده بدون تغییر محسوس پیش‌بینی کرد و گفت: بیشینه دمای اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای هوای فردا صبح به منفی شش درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی ادامه داد: شهرستان بوئین و میاندشت با منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان و خور و بیابانک با ۱۵ درجه بالای صفر نیز گرم‌ترین نقطه استان است و در ۲۴ ساعت گذشته، بارشی در استان نداشته‌ایم.

کد خبر 551965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.