پرونده ۸ تیم در آسیا بسته شد

تیم‌های نهم تا شانزدهم هندبال قهرمانی آسیا پس از انجام چهار دیدار شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات قهرمانی هندبال ۲۰۲۲ آسیا در عربستان روزهای پایانی خود را سپری می‌کند. روز گذشته در دیدارهایی برای تعیین رتبه‌های نهم تا شانزدهم، هشت تیم به‌مصاف هم رفتند و بر این اساس به کار خود در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا خاتمه دادند.

نبرد جایگاه پانزدهم و شانزدهم

هند ۲۵ - استرالیا ۲۱
در نخستین دیدار برای مشخص‌شدن رتبه پانزدهم و شانزدهم، دو تیم استرالیا و هند به مصاف هم رفتند. در نیمه‌نخست استرالیایی‌ها ۱۴ بر ۱۱ برنده به رختکن رفتند اما در ۳۰ دقیقه دوم نتیجه را به هند واگذار کردند و درنهایت هند با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز میدان شد.

نبرد جایگاه سیزدهم و چهاردهم

ویتنام ۳۳ - سنگاپور ۲۰
در دیدار دوم از ساعت ۱۶، ویتنام و سنگاپور با هم دیدار کردند. در نیمه‌اول ویتنامی‌ها ۱۵ بر ۱۱ سنگاپور را شکست دادند و در نیمه‌دوم هم همین اختلاف بیشتر شد و ویتنام به برتری ۳۳ بر ۲۰ رسید.

نبرد جایگاه یازدهم و دوازدهم

هنک‌کنگ ۲۷ - اردن ۲۶
هنک‌کنگی‌ها برای تعیین رتبه یازدهم و دوازدهم با اردن به‌مصاف هم رفتند. نیمه‌اول ۱۵ بر ۱۱ به‌سود اردنی‌ها به اتمام رسید اما با کامبک هنک‌کنگ آن‌ها موفق شدند با جبران کردن اختلاف چهار امتیازی با یک گل بیشتر برنده بازی شوند.

نبرد جایگاه نهم و دهم

امارات ۲۷ - عمان ۲۴
در حساس‌ترین جدال بین تیم‌های باقی‌مانده برای کسب مقامی بهتر، امارات و عمان از ساعت ۱۸ باهم روبه‌رو شدند. ۳۰ دقیقه ابتدایی با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ به‌سود امارات همراه شد و با بالا رفتن حساسیت بازی اماراتی‌ها عملکرد بهتری از خود به‌نمایش گذاشتند و در پایان ۲۷ بر ۲۴ عمان را شکست دادند.

با پایان‌یافتن این چهار دیدار تکلیف تیم‌ها و رتبه آن‌ها در بیستمین دوره رقابت‌های هندبال آسیا مشخص و پرونده‌شان در این تورنمنت بسته شد.

۹. امارات
۱۰. عمان
۱۱. هنک‌کنگ
۱۲. اردن
۱۳. ویتنام
۱۴. سنگاپور
۱۵. هند
۱۶. استرالیا

کد خبر 551959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.