نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، فرصتی برای معرفی نجف‌آباد است

شهردار نجف‌آباد با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری این شهر، گفت: حضور شهر نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، فرصتی مهم برای معرفی ظرفیت‌های این شهر در عرصه ملی و بین‌المللی است.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از ۹ تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، اظهار کرد: شهرداری نجف‌آباد به منظور معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های این شهر در حوزه گردشگری در نمایشگاه شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه درصدد گسترش، توسعه و غنی‌سازی صنعت گردشگری و تحول در جریان خدمت در نجف‌آباد هستیم، افزود: حضور در این نمایشگاه که با شعار «گردشگری برای رشد فراگیر» برگزار شده، فرصتی بسیار مناسب برای دست‌یابی به اهداف شهرداری در حوزه گردشگری و تحقق جریان خدمت در نجف‌آباد است.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه نجف‌آباد شهر علم و ایثار است، اظهار کرد: تحقق جریان خدمت به شهروندانی که همیشه از جان برای آبادی شهر و دیارشان مایه گذاشته‌اند، نه تنها همواره موجب افتخار و بهروزی است بلکه هر روز این مطلب را یادآوری می‌کند که خدمت به چنین مردمی نیازمند آگاهی و توسعه هر روزه است.

وی خاطرنشان کرد: نجف‌آباد شهری با پیشینه تاریخی بسیار غنی است و وجود خانه‌های تاریخی متعدد همچون خانه تاریخی مهرپرور، خانه تاریخی نوریان و خانه تاریخی کبیرزاده گواه همین موضوع است که این به معنای اصالت بوده و اصالت چیزی نیست که خریدنی یا ایجاد کردنی باشد.

امامی ادامه داد: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی، فرصتی مغتنم برای معرفی پیشینه و اصالت نجف‌آباد است و جریان خدمت شهرداری نجف‌آباد، تسهیل‌گر رویش این ظرفیت‌ها و بهره‌مندی مردم از ظرفیت‌های گسترده نجف آباد است.

وی گسترش روحیه خدمت، توسعه شهری و ملموس‌تر شدن جریان خدمت را از اهداف حضور شهرداری نجف‌آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شهر نجف‌آباد، اقدامات شایسته‌ای را در عرصه ترویج روحیه خدمت‌گزاری و توسعه شهری و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به ثمر برسانیم.

شهردار نجف‌آباد با اشاره به ایثار و فداکاری مردم این شهر و وجود شهیدانی نظیر سردار شهید حاج احمد کاظمی و شهید محسن حججی تصریح کرد: باید تلاشی مستمر و گسترده برای توسعه شهر، معرفی این شهر کهن و ظرفیت‌ها عظیم فرهنگی، علمی و گردشگری آن به کشور و مردم جهان داشته باشیم.

وی ادامه داد: از عموم فعالان صنعت گردشگری و علاقه‌مندان به این حوزه و مردم کشور دعوت می‌کنیم تا از غرفه نجف‌آباد در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته بازدید داشته باشند و با جاذبه‌ها و ظرفیت‌های عظیم حوزه گردشگری و صنایع دستی این شهر آشنا شوند.

کد خبر 551908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.