ماجرای تنش کارکنان شهرداری اندیمشک با دست‌فروشان چه بود؟

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک، واقعیت ماجرای تنش کارکنان شهرداری را با دست‌فروشان، تشریح کرد.

نورالدین مدهنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دست‌فروشان در ابتدای جاده اندیمشک به سمت اهواز مستقر هستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند که طی روزهای اخیر با ورود بیشتر به سمت جاده، مشکلاتی را در تردد خودروها ایجاد کرده بودند.

وی افزود: واحد اجراییات شهرداری در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر مسدود شدن حریم جاده اندیمشک-اهواز توسط وانت فروشنده‌های میوه و سبزیجات، جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک ادامه داد: کارکنان واحد اجراییات شهرداری اندیمشک برای ساماندهی دست‌فروش‌ها و جلوگیری از ایجاد هرگونه خطر به دلیل حضور در مسیر تردد اقدام کردند، اما قصدی برای جمع‌آوری آن‌ها نداشتند. مأموران شهرداری از دست‌فروش‌ها درخواست کمی عقب‌نشینی و خروج از حریم جاده و بازگشایی مسیر تردد خودروها را داشتند که با سرپیچی و امتناع آن‌ها مواجه شدند.

وی تصریح کرد: مأموران سد معبر شهرداری از صاحبان بساط درخواست مقداری عقب‌نشینی و خروج از حریم جاده و بازگشایی مسیر تردد خودروها را داشتند که خاطیان از این درخواست سرپیچی و امتناع کردند.

مدهنی تصریح کرد: نیروهای شهرداری پس از ناتوانی در متقاعد کردن دست‌فروشان مبنی بر خروج از جاده و جابه‌جایی از مسیر خودروها در تماس با پلیس ۱۱۰ از آنان تقاضای حضور در محل و رسیدگی به ماجرا را کردند که با حضور نیروی انتظامی، تعدادی از افراد متفرقه حاضر در محل، با دخالت بی‌مورد فضا را متشنج و قصد درگیری با مأموران را داشتند که مأموران پلیس جهت آرام‌سازی اوضاع، اقدام به یک شلیک هوایی کردند.

وی تاکید کرد: شهرداری و نیروی انتظامی هیچ قصدی برای جمع‌آوری دست‌فروش‌ها نداشتند و تنها برای حفظ امینت آن‌ها و روان کردن تردد خودروها برای سازماندهی اقدام کردند که مسئله بدون هیچ درگیری به پایان رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک اضافه کرد: عده‌ای فرصت‌طلب با فیلم‌برداری و ارسال تصاویر به شبکه‌های ضد انقلاب، قصد سوءاستفاده از این ماجرا داشتند؛ اما با اقدام به موقع و درایت شهروندان فهمیم اندیمشک این موضوع ختم به خیر شد.

کد خبر 551862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.