بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری در مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: علی‌رغم محدودیت‌های مالی، تخصصی و زمانی، مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر برای نخستین بار در کنار کمیسیون‌های تخصصی، خود را مسئول بررسی بودجه ۱۴۰۱ دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«همزمان با ارسال اولین بودجه آقای شهردار در ششمین دوره شورا و علی‌رغم محدودیت‌های مالی، تخصصی و زمانی، مرکز پژوهش‌ها نیز برای اولین بار در کنار کمیسیون‌های تخصصی، خود را مسئول بررسی بودجه ۱۴۰۱ دانست. علاوه بر حضور همکاران مرکز در اکثر نشست‌های کمیسیون‌های تخصصی و ارائه گزارش کارشناسی در برش‌های مختلف و همچنین برگزاری نشست ویژه برای بررسی اعتبارات حوزه پژوهش و فناوری، برای اولین بار و قبل از تصویب بودجه، تمام اسناد بودجه ۱۴۰۱ طی نشست‌های پنجم و ششم باشگاه شهراندیشان در معرض نقد و نظر منتخبینی از متخصصین و مجربین ادوار شورا و برنامه‌ریزی شهرداری قرار گرفت.

پی‌نوشت ۱: این دو نشست مورد استقبال همکاران شورا و شهرداری و همچنین میهمانان قرار گرفت که در بیان این بزرگواران مشخص بود.

پی‌نوشت ۲: جدایی از اینکه ایده‌ها و پیشنهادات مطروحه در مجموع دو نشست به ارتقای بودجه‌ریزی کمک می‌کند، نفس این‌گونه نشست‌ها به خودیِ خود برای همگرایی نیروها، تجربیات و اندیشه‌ها با هدف رسیدن به شهر زندگی کمک خواهد کرد.

پی‌نوشت ۳: مشارکت در جلسات، حدوداً ۵۰ درصدی بود و نبود امکان حضور برخی مدعوین، این انگیزه را ایجاد کرد که مشورت و مشارکت حضوری و مکاتبه‌ای توسط مرکز پیگیری شود.

پی‌نوشت ۴: اجمالی از مطالب عنوان شده در خبرگزاری ایمنا آمده و در روزهای آینده نیز در صفحه مرکز پژوهش‌ها خواهد آمد.»

کد خبر 551861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.