زباله‌های منطقه ۶ به‌زودی جمع‌آوری می‌شود/حذف پیمانکاران متخلف

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به انباشت زباله در منطقه شش این شهر، گفت: این زباله‌ها با همکاری نیروهای داوطلب بسیج جمع‌آوری می‌شود، اما قرارداد پیمانکاران متخلف به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد و از لیست شهرداری حذف می‌شوند.

حمید دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اکثریت کارگران شهرداری منطقه ۶ می‌خواهند که در محل کار خود حضور داشته باشند و وظایف خود را انجام دهند اما متأسفانه تهدید افراد محدود و پیمانکاران برای رسیدن به منافع خود سبب عدم جمع‌آوری زباله‌ها و در نتیجه انباشت زباله در معابر منطقه شده است.

وی افزود: ما موظف هستیم برای تأمین امنیت اجتماعی و بهداشتی شهروندان، زباله‌های انباشته شده را هرچه سریع‌تر جمع‌آوری کنیم؛ لذا از شهروندان تقاضا داریم همکاری لازم را با کارکنان شهرداری داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در گذشته پیمانکاران با ایجاد فشار و تهدید شهرداری بودجه‌هایی را به ناحق دریافت می‌کردند، این اعتصابات نیز به همین دلیل و برای دریافت مبالغی است که حق پیمانکاران نبوده است، زیرا شهرداری تسویه‌های لازم را با آنها انجام داده و حقوق کارگران نیز قبل از سایر کارکنان شهرداری پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعاً پیمانکاران متخلف و مسئله‌ساز از لیست پیمانکاران شهرداری حذف می‌شوند و به هیچ‌وجه قرارداد کسانی که امنیت و سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، تمدید نخواهد شد.

دغاغله با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید با پیمانکاران متخلف برخورد کنند، اضافه کرد: نیروهای جهادی و داوطلب بسیج در کنار کارکنان شهرداری با حضور نیروهای انتظامی در حال جمع‌آوری زباله‌ها هستند و تا دو روز آینده منطقه شش به حالت عادی برمی‌گردد.

کد خبر 551851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.