زیرساخت‌های گردشگری در فریدون‌شهر فراهم نیست

امام‌جمعه فریدون‌شهر گفت: وضعیت جاده در پشتکوه فریدون‌شهر معضل بزرگ و ساماندهی جاده‌ها محور مطالبات شهرستان است، در ابتدا زیرساخت‌های گردشگری شهرستان باید فراهم و سپس از گردشگران دعوت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی ظهر امروز _ جمعه هشتم بهمن ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه فریدون‌شهر با اشاره به کشتار مردم یمن توسط رژیم سعودی، اظهار کرد: وظیفه هر مسلمانی دفاع از مظلوم است و دولت‌ها وملت‌های مختلف اسلامی باید به نقش و وظیفه خود عمل کنند و لازم است دولت و ملت جمهوری اسلامی به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند.

وی با اشاره به هک شدن شبکه‌های صدا و سیما توسط منافقان، گفت: تا زمانی که نفوذ در بدنه دولت و سایر نهادها باشد شاهد این اتفاقات خواهیم بود.

امام‌جمعه فریدون‌شهر تصریح کرد: استاندار اصفهان سفر به شهرهای برخوردار استان را در اولویت قرار ندهد و به شهرستان محروم فریدون‌شهر نیز سفر کند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت جاده در پشتکوه فریدون‌شهر معضل بزرگ و ساماندهی جاده‌ها محور مطالبات شهرستان است، گفت: زیرساخت‌های گردشگری شهرستان باید فراهم و سپس از گردشگران دعوت شود تا گردشگران به دلیل عدم وجود فضاها و سرویس‌دهی مناسب مزاحم خانواده‌های روستایی نشوند.

کد خبر 551803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.