راهکار مقابله با جریان تحریف، جهادِ تبیین است

امام‌جمعه بوییین میاندشت با بیان اینکه امروز دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی وارد جنگ رسانه هم شده است، گفت: بسیجیان و هادیان سیاسی باید با تخصص لازم وارد نبرد فرهنگی شوند تا عملیات روانی دشمن را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز _جمعه هشتم بهمن‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت، اظهار کرد: جهاد تبیین مانند واجبات دینی لازم‌الاجرا است و باید در مقابل دشمن در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و نظامی اجرا شود.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین یعنی ایستادگی در مقابل دشمن، افزود: در عرصه اقتصادی با شناسایی ظرفیت‌ها و تدوین برنامه‌ها می‌توان دشمن را به زانو درآورد تا عظمت انقلاب دیده شود.

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: دشمن به دنبال ضعیف نشان دادن انقلاب است و باید علاوه بر دستاوردهای موشکی و نظامی به معرفی فناوری‌های علمی کشور نیز بپردازیم.

اسکندری تصریح کرد: امروز دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی وارد جنگ رسانه شده است؛ بسیجیان و هادیان سیاسی باید با تخصص لازم وارد نبرد فرهنگی شوند تا عملیات روانی دشمن را خنثی کنند.

وی گفت: راهکار مقابله با جریان تحریف، جهاد تبیین است و این موضوع باید به گفتمان تبدیل شود تا انقلاب به درستی بین نسل جوان معرفی شود.

امام‌جمعه بویین میاندشت با اشاره به کشتار کودکان و مردم مظلوم یمن توسط ارتش سعودی، گفت: امروز شرایط مردم یمن به دلیل تجاوز متجاوزان در کنار تحریم‌ها ابعاد گسترده‌ای به خود گرفته است.

اسکندری افزود: امروز پس از نماز جمعه مردم بویین‌میاندشت مانند سایر شهرستان‌های کشور با برگزاری راهپیمایی ضمن محکوم کردن این جنایات غیر انسانی، خشم و انزجار خود را علیه رژیم سعودی و آمریکایی‌ها و صهیونیست کودک کش فریاد می‌زنند.

کد خبر 551788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.