یازدهمین جشنواره ادبی «عطر گل یاس» به کار خود پایان داد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن گفت: با انتخاب ۹ اثر برتر در فریدن یازدهمین جشنواره ادبی «عطر گل یاس» به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیده مریم عبداللهی امروز- پنجشبه- هفتم بهمن ماه- در حاشیه اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره ادبی «عطر گل یاس» که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داران برگزار شد، اظهار کرد: یازدهمین جشنواره ادبی «عطر گل یاس» با محوریت شعر کلاسیک و آزاد با موضوعات سیره و زندگی حضرت فاطمه الزهرا (س) و امام خمینی و حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس و شهادت به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به شرکت ۶۰ نفر در جشنواره، افزود: ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۹ اثر توسط کمیته داوران به عنوان آثار برتر انتخاب و در پایان از صاحبان اثر تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن، هدف این جشنواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شناسایی ظرفیت‌های ادبی منطقه و اعتلای فرهنگ و ادب شهرستان فریدن عنوان کرد.

عبدالهی گفت: این جشنواره با همکاری شورای شهر و شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج، شورای هماهنگی تبلیغات، کمیته امداد و شرکت کیاسرام اسپادانا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن انجام شد.

کد خبر 551690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.