عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم بهمن‌ماه

در این بسته خبری از افزایش فضای سبز شهرهای بوشهر تا انصراف شهردار اسدآباد از استعفا و پلمپ هفت انبار ضایعاتی در بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

استقبال شهرداری قرچک از دهه فجر

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک گفت: مدیریت شهری قرچک به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای ۲۰ برنامه فرهنگی، به استقبال ایام الله دهه مبارک فجر می‌رود.

مسئله‌یابی؛ حلقه مفقوده مسائل شهری زنجان

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: مساله‌یابی حلقه مفقوده مسائل شهری زنجان است، مساله‌یابی به مساله سازی فرق دارد و باید با پژوهش و برنامه علمی دنبال مسائل و راه حل آنها باشیم.

پلمپ ۷ انبار ضایعاتی در بجنورد

شهرداری بجنورد هفت انبار ضایعاتی فاقد مجوز را با هدف ارتقای بهداشت شهری و رضایت شهروندان، پلمب کرد.

انصراف شهردار اسدآباد از استعفا

شاهین کلانتری بنگر، شهردار اسدآباد با اعلام انصراف خود از استعفا، اظهار کرد: مشکلات، فشارها و دخالت‌هایی که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای امور محول شده به شهردار برای بنده ایجاد کردند از دلایل عمده استعفایم بود.

افزایش فضای سبز شهرهای استان بوشهر

هوشنگ رستم‌پور، مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته فضای سبز شهرهای استان بوشهر افزایش پیدا می‌کند.

واگذاری طرح «یادمان شهدای گمنام» پلدختر به شهرداری

صدیقه میری، شهردار پلدختر خواستار واگذاری طرح «یادمان شهدای گمنام» پلدختر به شهرداری به منظور پیگیری و اجرای آن شد و از احداث بوستان کوهستانی در این شهر خبر داد.

استفاده از مالچ طبیعی در فضای سبز شاهین‌شهر

علی عرب، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر از خرید دستگاه چیپس چوب و تولید مالچ طبیعی چیپس چوب با استفاده از ضایعات حاصل از هرس سرشاخه‌های سالم درختان خبر داد.

افزایش ۵۹ درصدی بودجه شهر قزوین

مهدی صباغی، شهردار قزوین از افزایش ۵۹ درصدی بودجه این شهر در سال آینده خبر داد و گفت: بودجه شهرداری قزوین با ۵۹ درصد برای سال آینده دو هزار و ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

بودجه پیشنهادی شهرداری قدس

سعید شهلی، سرپرست شهرداری قدس از تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری به شورای اسلامی شهر قدس در موعد مقرر خبر داد و اظهار کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری ۷۵۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که ۴۹ درصد سهم بخش عمران و ۵۱ درصد آن اعتبارات جاری خواهد بود.

کد خبر 551686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.