ایران ۲ _ ازبکستان ۲/ ازبکستان این بار به ایران نباخت!

در پنجمین دیدار تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران با ازبکستان دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های تورنمنت فوتسال کافا به روزهای پایانی خودش نزدیک می‌شود تا تیم قهرمان را در شهر دوشنبه تاجیکستان بشناسد؛ دختران ملی‌پوش کشورمان که با چهار پیروزی متوالی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند در دیدار امروز مقابل ازبکستان، با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شدند.

تورنمنت فوتسال کافا بانوان

محل: سالن شهر دوشنبه
گل‌ها:
ایران: نسترن مقیمی (دقایق ۳۰ و ۳۷)
ازبکستان: نیلوفر کودراتوف (دقیقه ۱۲) - مافتونا شوی‌موآ (دقیقه ۳۷)

شرح بازی:

در بازی نخست این دو تیم شاگردان فروزان سلیمانی با نتیجه پنج بر دو فاتح بازی شده بودند. در جدال حساس دوم، تیم‌ملی فوتسال زنان کشورمان در نیمه‌نخست گل اول بازی را دریافت کرد و با همان گل به استقبال نیمه‌دوم رفت. در نیمه‌دوم بچه‌ها به خودشان آمدند و سرانجام نسترن مقیمی دقیقه ۳۰ پس از تک به تک شدن با تیلولوا گلر ازبک‌ها نتیجه را به تساوی کشاند. در ادامه باز هم خود مقیمی روی پاس بسیار دیدنی فاطمه خسروی ایران را پیش انداخت تا به پیروزی پنجم امیدوار شویم. اما مجدداً و خیلی‌زود شوی‌موآ برای ازبکستان گلزنی کرد تا بازی دو بر دو شود؛ در ادامه هم همین روند باقی‌ماند و بازی با این نتیجه به اتمام رسید.

نکات بازی:

*از آنجا که بانوان کشورمان در دیدار اولشان ازبکستان را شکست دادند با پیروزی در دیدار بعدی مقابل تاجیکستان می‌توانند قهرمانی تورنمنت کافا را به‌دست بیاورند؛ دیداری که فردا انجام می‌شود.
*ایران - تاجیکستان؛ ساعت ۱۸ به‌وقت محلی (ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به‌وقت تهران) در سالن شهر دوشنبه

کد خبر 551683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.