الگوهای غربی جایگاه زن در جامعه را متزلزل کرده است

رئیس کمیسیون ورزش و تندرستی و بانوان شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: الگوهای غربی جایگاه زن در جامعه را متزلزل کرده و این ناشی از غفلت در ترویج فرهنگ فاطمه الزهرا(س) در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طاهره خوشنویسان امروز -پنجشنبه هفتم بهمن ماه- در مراسم «جشن نگین آفرینش» در محل سالن اندیشه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان، اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر به همت کمیسیون بانوان شورای شهر و شهرداری گلپایگان و با همکاری بسیج جامعه زنان شهرستان «جشن نگین آفرینش» در قالب برنامه‌های شاد و مفرح با حضور ۶۰۰ بانوی گلپایگانی برگزار شد.

وی گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری گلپایگان به منظور رفاه بانوان برای انجام ورزش و تفریحات شاد و سالم باغ بزرگ بانوان را ایجاد و اکنون مورد استفاده بانوان قرار دارد.

رئیس کمیسیون ورزش و تندرستی و بانوان شورای اسلامی شهر گلپایگان تصریح کرد: در شهر گلپایگان کانون نرگس توسط کمیسیون بانوان فرمانداری به منظور ارائه مشاوره اجتماعی و خانوادگی به صورت رایگان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه الگوهای غربی جایگاه زن در جامعه را متزلزل کرده است، گفت: غرب سعی در ترویج الگوهای پوشالی و بی‌ارزشی با ملاک غیر انسانی و اخلاقی به زنان جهان به ویژه زنان جامعه اسلامی دارد و این ناشی از غفلت در ترویج فرهنگ فاطمی است.

خوشنویسان افزود: فاطمه الزهرا (س) بهترین الگو برای جامعه امروزی است و در مسیر مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهایی که زنان را تهدید می‌کند با معرفی این بانوی بزرگ اسلام جایگاه متعالی زن کامل نشان داده می‌شود.

به گزارش ایمنا، در پایان از سوی شورای شهر و شهرداری گلپایگان به ۳۶ نفر جوایزی اهدا شد.

کد خبر 551671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.