از حضور هواداران سپاهان در آزادی تا برپایی جشن صعود

تقابل ایران و عراق از ساعت ۱۸ امروز اوج حساسیت را به ورزشگاه آزادی برده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایران و عراق در مصافی حساس از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه - ۷ بهمن ماه - در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت که می‌توانید با روایت حواشی و اتفاقات لحظه به لحظه این دیدار به روایت خبرنگار ایمنا از ورزشگاه آزادی همراه باشید:

*هواداران تیم ملی اعم از آقا و خانم در راه ورزشگاه آزادی هستند. در ساعات اخیر هوای تهران و نزدیک به ورزشگاه آزادی بارانی است. در ادامه تصاویری از درب غربی ورزشگاه آزادی را مشاهده می‌کنید:

* تعدادی از هواداران زن پشت درب اصلی ورزشگاه تجمع کرده و خواستار ورود به ورزشگاه هستند. به نظر می‌رسد این هواداران به نحوه بلیت فروشی سایت فدراسیون فوتبال معترض بوده و آن را گزینشی می‌دانند.

*تعدادی از همیار هواداران زن که برای نظم دهی به حضور هواداران بانو قصد ورود به ورزشگاه را دارند با ممانعت پلیس ورزشگاه مواجه شده اند و نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

*هواداران زن بعد از دقایقی انتظار توانستند وارد ورزشگاه آزادی شوند. در ادامه تصاویری از حضور آنها مشاهده می‌کنید:

*تعدادی از هواداران تیم ملی عراق نیز از سوی سفارت این کشور در ایران وارد ورزشگاه آزادی شده اند.

*در کمتر از ۳۰ دقیقه به پایان بازی تماشاگر بانو در ورزشگاه مستقر هستند. در ادامه تصاویری از حضور آنها را مشاهده می‌کنید:

*تعدادی از هواداران زن که در بیرون از ورزشگاه حضور داشتند در نهایت مجوز حضور برای تماشای بازی پیدا کردند. گفتنی است به این هواداران بلیت‌هایی داده شد تا بتوانند از گیت ورزشگاه عبور کنند.

*جایگاه ویژه ای برای تماشاگران عراقی در نظر گرفته شده است که حدود ۱۰۰ تماشاگر در این جایگاه حضور دارند. در ادامه تصاویری از این جایگاه مشاهده می‌کنید:

* تعدادی از هوادار بانو که از طرفداران تیم سپاهان هستند نیز در ورزشگاه حضور دارند و علاوه بر حمایت از تیم ملی لوگو زرد پوشان اصفهانی را به نمایش گذاشته اند. در ادامه تصویری از حضور این بانوان مشاهده می‌کنید:

* در بین دو نیمه گوینده ورزشگاه اعلام کرد که در پایان بازی جشن صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی از سوی فدراسیون برگزار می‌شود.

* اسکورد برد ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در آزادی را ۹ هزار و ۳۵۴ نفر اعلام کرد.

*مهدی طارمی و علی قلی زاده دو بازیکن تیم ملی بودند که به سمت هواداران زن حاضر در ورزشگاه رفتند. این در حالی است که ماموران حفاظت ورزشگاه مانع حضور همه بازیکنان تیم ملی در کنار جایگاه هواداران زن شدند.

کد خبر 551668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.