اتمام عملیات سنگفرش خیابان سپاه در آینده نزدیک

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از اتمام پروژه ساماندهی و سنگفرش خیابان سپاه تا چند هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا، خیابان سپاه (سپه) یکی از اصلی‌ترین محورهای اتصال میدان امام (ره) به میدان امام حسین (ع) است که ضلع غربی این میدان تاریخی را به میدان امام حسین (ع) متصل می‌کند؛ این خیابان معبر رفت و آمد گردشگرانی است که قصد بازدید از میدان نقش جهان را دارند، بنابراین خیابان سپاه به لحاظ گردشگری نیز اهمیت زیادی برای شهر اصفهان و منطقه سه شهرداری دارد.

شهرداری اصفهان در راستای پیاده‌راه سازی برخی از محورهای گردشگری اصفهان همچون گذر چهارباغ و محورهای منتهی به آن که در سال‌های اخیر از عبور و مرور خودروها خالی شده اند، خیابان سپاه را نیز که پیش از این خیابانی بسیار شلوغ و پرازدحام از عبور و مرور خودروها بود، به پیاده راه تبدیل کرد. تازه‌ترین خبر اینکه عملیات ساماندهی و سنگفرش این خیابان تا چند هفته آینده به پایان می‌رسد.

حسین کارگر، مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال شامل عملیات سنگفرش پیاده‌رو و پیاده‌راه با زیرسازی و حفر کانال تأسیسات شهری است که تاکنون بیش از ۹۸ درصد آن اجرایی شده و تا چند هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این عملیات شامل دو بخش است، بخش اول از چهارراه حکیم (خیابان استانداری) تا میدان امام حسین (ع) است که به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بخش دوم از چهارراه حکیم تا میدان نقش جهان سال آینده به اتمام می‌رسد.

کد خبر 551645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.