واکنش باشگاه ذوب آهن به صحبت‌های یک مربی لیگ برتر بسکتبال

باشگاه ذوب آهن به صحبت های یک مربی بسکتبال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز های اخیر سرمربی تیم بسکتبال سپاهان قبل از دربی اصفهان و در مصاحبه با ایمنا اظهار کرده بود که سپاهان تنها سه بازیکن غیربومی دارد و ذوب‌آهن سه بازیکن بومی دارد و این تفاوت دو تیم اصفهانی است. پس از این صحبت، باشگاه ذوب آهن دقایقی پیش نسبت به صحبت‌های علی خسروی بیانیه‌ای را منتشر کرده که در ادامه می‌خوانید:

در پی ادعای نادرست یکی از مربیان تیم های حاضر در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در فضای رسانه‌ای مبنی بر تعداد اندک بازیکنان بومی تیم بسکتبال ذوب‌آهن، لازم به توضیح است که تیم بسکتبال ذوب‌آهن در حال حاضر با هشت بازیکن بومی که اکثراً در زیر مجموعه بسکتبال این باشگاه پرورش یافته‌اند در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال حضور یافته است و خوشبختانه با تجمیع انگیزه جوانان بومی و تجربه بازی‌کنان با تجربه تاکنون بهترین نتایج ممکن را کسب نموده.

شایان ذکراست که نه تنها تیم بسکتبال باشگاه ذوب‌آهن با پیروی از مکتب سازندگی و نخبه پروری از استعداد های بومی استان استفاده نموده بلکه افتخار می‌کند که امروز بازیکنان بر ساخته این مکتب سازنده شاکله برخی تیم‌های حاضر در لیگ را تشکیل می‌دهند. همچنان مفتخریم که بسکتبال باشگاهیِ استان اصفهان با تکیه بر بازیکنان پرورش‌یافته در تیم‌های پایه ذوب‌آهن شکل می‌گیرد و در لیگ باشگاه های کشور با تیم ذوب‌آهن هم رقابت می‌کنند.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که همچنان باور داریم، قطاری که حرکت می‌کند مورد طعن و سنگسار حسادت‌ها و کم‌لطفی ها قرار می‌گیرد لذا از اشتباهات سهوی و عمدی برخی از دوستان دیروز و رقبای امروز خرده نخواهیم گرفت و همچنان با اطمینانِ به شاگردان سخت کوش مکتب سازنده ذوب‌آهن در جهت اعتلای نام بزرگ و احیای این قدرت بلامنازع بسکتبال ایران همانند دهه‌های هفتاد و هشتاد خواهیم کوشید.

کد خبر 551630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.