اجرای طرح مقاوم‌سنجی عرشه پل چهارم بابلسر

شهردار بابلسر از اجرای مقاوم‌سازی عرشه پل چهارم این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید صیادیان در بازدید از پروژه پل چهارم شهر بابلسر، اظهار کرد: در راستای ادامه روند تکمیل پروژه بزرگ پل چهارم که به نام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است، دفتر فنی و عمرانی این شهرداری اقدام به تست مقاوم‌سنجی (بارگذاری) عرشه پل کرد.

وی افزود: در این عملیات ۱۷ کامیون مجموعاً به وزن تقریبی ۴۸۰ تن روی عرشه پل قرار گرفتند و دو دوربین فنی، به صورت همزمان با حضور کارشناسان دفتر فنی و عمرانی شهرداری بابلسر، ناظران و مهندسان پروژه به بررسی جزئیات بارگذاری پرداختند.

شهردار بابلسر تصریح کرد: پل چهارم که شامل رمپ غربی، پل قوسی فلزی روی دهانه رودخانه بابلرود و رمپ شرقی در ادامه محور غرب به شرق بابلسر است، با هدف کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور، رونق گردشگری و رفاه شهروندان، توسط شهرداری در حال احداث است که غرب به شرق بابلسر و مسیر بالعکس را به یکدیگر متصل می‌کند.

وی ادامه داد: شهرداری بابلسر تازمانی‌که تمام پیاده‌روهای بابلسر با موزائیک‌فرش اجرایی شود، پیگیری خواهد کرد که در همین راستا ضمن ادامه موزائیک‌فرش پیاده‌رو خیابان شهید حبیبی، موزائیک‌فرش پیاده‌رو خیابان حافظیه نیز کلید خورده است.

کد خبر 551592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.