بارش برف و باران و لغزندگی محورهای استان اصفهان/لزوم همراه داشتن تجهیزات ایمنی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مختلف این استان درخصوص لغزندگی این محورها و لزوم همراه داشتن تجهیزات ایمنی در سفرها به رانندگان هشدار داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براساس اعلام پاسگاه‌های پلیس راه استان اصفهان در محورهای دامنه و سمیرم از نخستین ساعات بامداد امروز شاهد ریزش برف هستیم.

وی افزود: در محورهای اصفهان- شهرکرد، اصفهان- نائین، نطنز- بادرود، نجف‌آباد، شاهین‌شهر- کاشان و آزادراه شهید کاظمی نیز ریزش باران را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هشدار درخصوص لغزنده بودن محورهای مذکور، گفت: به رانندگانی که قصد تردد به این محورها را دارند، توصیه می‌کنیم حتماً با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از شتاب در رانندگی بپرهیزند.

سرهنگ زارع تصریح کرد: از رانندگان درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری به محورهای غربی و جنوبی پرهیز کنند و در صورت لزوم حتماً تجهیزات ایمنی، وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: لازم است رانندگان پیش از سفر از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۱ از باز بودن راه‌ها و مسیرهای موردنظر خود اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 551545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.