مشخصات لپ‌تاپ Huawei Matebook 13+ قیمت

قیمت لپ‎‌تاپ یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب لپ‌تاپ Huawei Matebook 13 می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای لپ‌تاپ را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Huawei Matebook 13 یک لپ تاپ ۱۳ اینچی سبک و مدرن شرکت هواوی است که در کنار طراحی جذاب خود از صفحه نمایش خیره کننده و سخت افزارهای بهینه و توانمند بهره می‌برد. این مدل لپ تاپ از طراحی مینمالیستی بهره برده است، بنابراین مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. در ادامه به بررسی بعضی از ویژگی‌های لپ‌تاپ Huawei Matebook 13 می‌پردازیم:

طراحی و بدنه لپ‌تاپ Huawei Matebook 13

لپ‌تاپ Huawei Matebook 13 وزنی معادل ۱.۳ کیلوگرم دارد و قابل حمل است، چهارچوب فلزی این ساختار ضخامت ۱۴.۹ میلی متری دارد، بنابراین بسیار سبک و باریک است. از آنجایی که این لپ‌تاپ دارای قاب آلومینیومی است، از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. هواوی لپ تاپ میت بوک ۱۳ خود را در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری به بازار عرضه کرده است که هر دو جز رنگ‌های مدرن و جذاب هستند. اسکنر اثر انگشت این لپ تاپ همانند بسیاری از لپ‌تاپ‌های مدرن روی دکمه پاور تعبیه شده است، بنابراین امنیت آن افزایش پیدا کرده است. این حسگر از دقت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که به محض اینکه نوک انگشت روی حسگر قرار بگیرد، وارد سیستم خواهید شد.

در سمت راست لپ‌تاپ Huawei Matebook 13 شاهد یک پورت USB 3.1 Type-C نسل یک هستیم که قادر است داده‌ها را با سرعت زیادی انتقال دهد، همچنین این امکان را دارید که از آن به عنوان DisplayPort استفاده کنید، کاربران می‌توانند از طریق همین درگاه لپ تاپ را شارژ کنند. در سمت چپ آن نیز یک USB 3.1 Type-C نسل یک دیگری قرار گرفته است، از این پورت نیز برای انتقال داده و شارژ استفاده می‌شود. در کنار این پورت یک درگاه ۳.۵ میلی متری هدفون و میکروفون به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد که می‌توان از پورت DisplayPort در درگاه USB سمت راست برای اتصال مانیتور استفاده کرد.

نمایشگر و اسپیکر لپ‌تاپ Huawei Matebook 13

لپ‌تاپ Huawei Matebook 13 دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۳ اینچی از نوع IPS 2K FullView با وضوح تصویر ۱۴۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل یا 2K است. این صفحه نمایش کاملاً لمسی است و قادر به تشخیص ۱۰ لمس هم زمان و اجرای ژست‌های حرکتی است. صفحه نمایش لپ‌تاپ Huawei Matebook 13 زاویه دید افقی و عمومی ۱۷۸ درجه، پوشش کامل رنگ‌های طیف رنگی sRGB، بیشینه شدت روشنایی ۳۰۰ نیت و تراکم ۲۰۰ پیکسل در هر اینچ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لپ‌تاپ مذکور دارای یک وب‌کم یک مگاپیکسلی با وضوح تصویر 720p یا HD است که برای گفتگوی ویدئویی یا شرکت در کنفرانس‌های ویدئویی بسیار مناسب است. لپ‌تاپ Huawei Matebook 13 یک جفت اسپیکر دو واتی و یک جفت میکروفون دیجیتال در خود جای داده است که بسیاری از نیازهای افراد را تأمین می‌کند.

صفحه کلید و ترک‌پد لپ‌تاپ Huawei Matebook 13

صفحه کلید لپ‌تاپ Huawei Matebook 13 بسیار مناسب است و کاربران هنگام کار کردن با آن احساس راحتی می‌کنند. ضخامت هر کدام از دکمه‌های مربعی با گوشه‌های گرد موجود روی صفحه کلید این لپ تاپ به ۱.۲ میلی متر می‌رسد. ترک‌پد شیشه‌ای موجود روی لپ‌تاپ Huawei Matebook 13 بسیار عریض است، بنابراین افراد می‌توانند به آسانی با آن کار کنند.

مشخصات لپ‌تاپ Huawei Matebook 13+ قیمت

سخت افزار لپ‌تاپ Huawei Matebook 13

لپ‌تاپ Huawei Matebook 13 در دو نسخه با پردازنده Core i7-10510U یا Core i5-10210U اینتل عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ از پردازنده گرافیکی GeForce MX250 انویدیا بهره می‌برد و با ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR3 همراه شده است. لپ‌تاپ ذکر شده از راهکار خنک‌سازی انحصاری Rapid Heat Dissipation با فن‌های Shark Fin 2.0 استفاده کرده است که با بهره‌گیری از یک جفت فن قادر به دفع بهتر گرما است. بنابراین کاربران حین انجام کارهای مختلف افزایش دما یا کاهش کارآیی لپ‌تاپ را تجربه نمی‌کنند.

باتری لپ‌تاپ Huawei Matebook 13

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ Huawei Matebook 13 از طریق یک باتری ۴۱.۷ وات ساعتی تأمین می‌شود که قادر است به مدت ۱۱.۶ ساعت به صورت بی وقفه ویدئوهای 1080P را پخش کند. این لپ تاپ از طریق درگاه مدرن USB-C شارژ می‌شود، شرکت هواوی همراه با این محصول شارژر بسیار سریع ۶۵ واتی را ارائه می‌کند که می‌توان با آن وسایل دیگر را نیز شارژ کرد. از کابل USB-C نیز می‌توان برای انتقال فایل بین دستگاه‌های مختلف با لپ‌تاپ استفاده کرد.

مزایای لپ‌تاپ Huawei Matebook 13

سایز کوچک

صفحه کلید مناسب و راحت

صفحه نمایش لمسی بسیار دقیق

مجهز به سنسور اسکنر اثر انگشت

معایب لپ‌تاپ Huawei Matebook 13

باتری نه چندان مطلوب

عدم پشتیبانی از فناوری LTE

نبود پورت تاندربولت ۳

قیمت لپ‌تاپ Huawei Matebook 13

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت باتری لپ‌تاپ Huawei Matebook 13 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD معادل ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار ثبت شده است.

کد خبر 551504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.