نخستین شکست تیم‌ ملی هندبال، ایران را به قطر رساند

تیم‌ملی هندبال کشورمان با شکست مقابل بحرین به قطر رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی هندبال ایران که پس از کسب پنج پیروزی متوالی و مهم‌تر از آن با پیروزی برابر کویت حضورش در رقابت‌های جهانی سوئد_ لهستان در سال ۲۰۲۳ را قطعی کرده بود، برای تعیین سرگروهی گروه B مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در آخرین دیدار مرحله‌دوم با قضاوت کریم و رئوف گاسمی برادران فرانسوی، به‌مصاف تیم قدرتمند بحرین رفت و در نهایت نخستین شکست خود را در این رقابت‌ها مقابل یکی از تیم‌های خوب آسیا متحمل شد.

نیمه‌نخست این بازی با نتیجه ۱۹ بر ۱۰ به‌سود بحرین به پایان رسید. در نیمه دوم علی رغم اینکه بازیکنان تیم ملی ایران هماهنگی بیشتری یافتند و اختلاف خود را کمتر کردند اما کماکان برتری بحرین ادامه یافت و در نهایت این بازی با نتیجه ۳۶ بر ۲۶ و پیروزی بحرین به پایان رسید. با این برد بحرین با سه برد و کسب ۶ امتیاز در رده نخست گروه B قرار گرفت. ایران نیز با چهار امتیاز دوم گروهش شد.

تیم‌ملی هندبال کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی باید با تیم نخست گروه A یعنی قطر قهرمان چهار دوره گذشته این رقابت‌ها دیدار کند. رقابتی که روز شنبه و از ساعت ۱۶ باید برگزار شود.

کد خبر 551501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.