اعلام آمادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح همگی اعلام آمادگی کردن که هرجا نیاز باشد در خدمت جمهوری اسلامی ایران و دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند.

به گزارش ایمنا، امیر دریادار سیاری عصر امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مراسم تجلیل از پیشکسوتان ستاد ارتش و یگان‌های تابع در سال ۹۹ بود و پذیرای کسانی بودیم که به افتخار بازنشستگی نائل شدند.

وی افزود: هدف از این مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات تمام کسانی است که در طول مدت خدمتشان صادقانه خدمت کردند و آنچه در توان داشتند پای کار آوردند تا بهترین شرایط را در یگان خدمتی خود داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس و بهره‌گیری از این تجارب، تصریح کرد: ما در این مراسم از پیشکسوتان یاد کردیم. جایگاه آنها بسیار مهم است و تدبیر رهبر انقلاب این است که بازنشستگان آئینه شاغلان هستند و پیشکسوتان و بازنشستگان ذخیره نیروهای مسلح هستند و همگی هم اعلام آمادگی کردن که هر جا نیاز باشد خدمت کنند و در خدمت جمهوری اسلامی ایران باشند و می‌توانند بهترین خدمت را به ارتش برای دفاع از تمامیت ارضی، استقلال و انقلاب داشته باشند.

منبع: مهر

کد خبر 551491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.