بخش بلاکچین آزمایشگاه‌های گوگل (Google) راه‌اندازی می‌شود

شرکت گوگل اعلام کرد بخش ویژه بلاکچین را به گروه آزمایشگاه‌های خود اضافه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجموعه آزمایشگاه یا Labs گوگل بخش تجربی این شرکت است که بر موضوعات مرتبط با واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) و سایر تکنولوژی‌های آینده‌دار تمرکز دارد. همچنین گوگل بخش Area-۱۲۰ خود را نیز راه‌اندازی کرده است که در آن بر روی ایده‌های منتخب کار می‌شود و در نهایت به پروژه‌ای برای این شرکت تبدیل می‌شوند.

شرکت گوگل در گذشته هرنوع تبلیغات مرتبط با صرافی‌های رمز ارزها، کیف پول‌ها و توصیه‌های معاملاتی را در سرویس‌های خود ممنوع اعلام کرده بود. این شرکت مدتی بعد با ۲ صرافی کوین‌بیس و بیت‌پی برای ارائه سرویس ذخیره رمز ارزها در کارت‌های دیجیتال همکاری کرد. همچنین در سال گذشته میلادی گوگل با بازار دارایی‌های دیجیتال بکت (Bakkt) همکاری کرد که به موجب آن کاربران می‌توانند کارت‌های اعتباری مجازی باک ویزا (Bakkt Visa) را مستقیماً به گوگل‌پی اضافه نمایند.

بیل ردی (Bill Ready) مدیر بخش بازرگانی شرکت گوگل در مورد دیدگاه این شرکت نسبت به موضوع رمز ارزها بیان کرد: کریپتو موضوعی است که ما توجه ویژه‌ای نسبت به آن داریم. به هر میزان تقاضای کاربران و مشتریان ما در این حوزه گسترده‌تر شود، فعالیت‌های ما نیز گسترده‌تر خواهد شد.

کد خبر 551450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.