حضور تماشاگران زن در بازی ایران و عراق در هاله‌ای از ابهام

با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقه ایران و عراق، هنوز شرایط برگزاری این بازی مشخص نیست و هواداران منتظر واکنش فدراسیون نسبت به حضور تماشاگران در این مسابقه هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش‌تر فدراسیون فوتبال خبر داده بود که بازی بین دو تیم ملی ایران و عراق با حضور ۱۰ هزار تماشاگر متشکل از هشت هزار تماشاگر مرد و ۲ هزار تماشاگر زن برگزار خواهد شد. سخنگوی دولت هم این خبر را تأیید کرد و حتی ابلاغ حضور تماشاگران از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش نیز صادر شده بود اما در ساعات اخیر گمانه‌زنی‌ها و شایعات در خصوص این مسئله افزایش یافته است.

در آستانه بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق بازیکنان زیادی از دو تیم به بهانه ابتلا به کرونا حق حضور در این بازی را نخواهند داشت و گسترش شیوع ویروس کرونا ممکن است دلیلی بر برگزاری مسابقه حساس تیم ملی کشورمان پشت درب‌های بسته باشد.

ساعاتی قبل بود که بعضی از منابع خبری اعلام کردند بازی تیم ملی کشورمان پشت درب‌های بسته برگزار خواهد شد و هیچ تماشاگری نمی‌تواند بیننده این مسابقه باشد. با این حال پس از گذشت چند ساعت، برخی دیگر مدعی شدند این بازی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و اجبار فیفا بر این امر باعث می‌شود جلوی هر اتفاق غیرمنتظره‌ای گرفته شود.

پیش‌بینی می‌شود که در ساعات آینده مسائل مربوط به فروش بلیط و نحوه حضور تماشاگران در ورزشگاه اطلاع‌رسانی شود تا هواداران بتوانند هر چه سریع‌تر بلیط‌های خود را برای حضور در ورزشگاه آزادی تهیه کنند. البته هنوز فدراسیون فوتبال هیچ بیانیه‌ای در این رابطه منتشر نکرده است و همه چیز در هاله‌ای از ابهام است.

بدون شک برگزاری بازی تیم ملی ایران و عراق در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور تماشاگران می‌تواند کمک شایانی به ملی‌پوشان کشورمان کند تا بازی بهتری مقابل رقیب دیرینه خود انجام دهند و جشن صعود به جام جهانی را در اولین فرصت برگزار کنند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم سرنوشت این مسابقه و حضور تماشاگران چه خواهد شد و فدراسیون فوتبال نسبت به ادعاها و گمانه‌زنی‌های ساعات اخیر چه واکنشی نشان خواهد داد.

کد خبر 551426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.