استقبال متفاوتی از نوروز خواهیم داشت

شهردار سبزوار گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ شهرداری، شهر سبزوار را متحول کرده و استقبال متفاوتی از نوروز خواهیم داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری سبزوار، موسی رجب‌زاده در جلسه ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ شهرداری، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در شهر و انجام اقدامات مؤثر در نوروز شاهد شهری پویا و با نشاط خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه نوروز امسال به دلیل مصادف شدن با اعیاد شعبانیه از چند منظر ویژه است، خاطرنشان کرد: وظایف شهرداری در آستانه آغاز سال نو مضاعف می‌شود و کمیته‌های ستاد استقبال از بهار باید از هم اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

شهردار سبزوار با بیان اینکه با توجه به فعالیت مدیریت جدید شهری، مردم باید احساس کنند که اتفاقات جدیدی در راه است، تصریح کرد: زیباسازی و آماده‌سازی شهر به منظور استقبال از مسافران نوروزی، ایجاد بستر مناسب برای جذب گردشگر، تأمین رفاه و جلب رضایت رضایت مسافران نوروزی و پیش‌بینی اجرای برنامه‌های متنوع و پرمحتوا برای گردشگران از اهم برنامه‌های کمیته‌های ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ است.

وی ادامه داد: تبدیل سبزوار از معبر به مقصد گردشگری، طراوت و رونق بخشیدن به پارک‌ها و بوستان‌ها، بازگشایی بازارچه‌های نوروزی و شب بازارها، اخطار بر توقف ساخت و سازها و جمع آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی، همچنین اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، کاشت گونه‌های گیاهی، آمادگی ستاد مدیریت بحران و آتش نشانی در مواجه با بارندگی‌های احتمالی، فضاسازی شهری، زیباسازی، ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، رنگ‌آمیزی جداول و خط کشی معابر، از جمله اقدامات شهرداری در آستانه بهار است.

رجب‌زاده گفت: با توجه به وضعیت مالی شهرداری در کشور، صرفه و صلاح مجموعه شهرداری و دیدگاه ارزان اداره کردن شهر، اجرای برنامه‌های نوروزی باید با صرفه‌جویی و هزینه کم، با مشارکت سمن‌ها، اصناف و کسبه انجام شود.

کد خبر 551421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.