آماده‌سازی شهر بجنورد برای استقبال از نوروز

شهردار بجنورد با اشاره به برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی این شهر در استقبال از نوروز گفت: برای استقبال از بهار انجام شهر تکانی، نصب المان‌های نوروزی، ساماندهی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایمنا، جواد حمیدی اظهار کرد: هرچند که شهرداری بجنورد طی ۱۰ ماه گذشته با وجود محدودیت منابع مالی اقداماتی برای زیباسازی فضا و منظر شهری انجام داده، اما آماده‌سازی شهر برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ نیز به طور ویژه در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برای استقبال از نوروز کاشت گل‌های شب بو و بنفشه در سطح شهر، نقاشی دیواری، رنگ‌آمیزی جداول، باکس تیر برق و همچنین نورپردازی شهر نیز انجام خواهد شد.

شهردار بجنورد اضافه کرد: از ۱۵ اسفندماه به مدت یک ماه هرگونه حفاری در شهر بجنورد ممنوع می‌شود و دستگاه‌های خدمات‌رسان در این مدت اجازه حفاری ندارند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان صرفاً چنانچه مشکل اضطراری در سطح شهر و معابر رخ بدهد، مجاز به حفاری هستند، تصریح کرد: طرح تحول نگهداشت محلات سطح شهر به صورت پایلوت با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در شهرک شاهد و در کمتر از دو هفته کاری اجرا و تحویل شهروندان این محله شد.

حمیدی اظهار کرد: زیباسازی فضا و منظر شهری، مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روها، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت، جدول‌گذاری از پروژه‌های طرح تحول نگهداشت شهری است.

منبع: ایسنا

کد خبر 551407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.