الزام نصب کارت واکسن بر شیشه تاکسی‌های پایتخت

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران از الزامی شدن نصب کارت واکسن روی شیشه خودروی تاکسی‌رانان پایتخت از نیمه بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدامیر هنجن اظهار کرد: الزامی شدن نصب کارت واکسن روی شیشه خودروی تاکسی‌رانان پایتخت، پیرو ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا و هماهنگی صورت‌گرفته با وزارت کشور مدنظر قرار گرفت و براساس آن، رانندگان تاکسی باید با مراجعه به سایتsalamat.gov.ir نسبت به دریافت تصویر کارت واکسن دیجیتال دارای کیوآر (QR) کد و الصاق آن روی شیشه جلوی تاکسی، در قسمت پایین سمت راست، اقدام کنند.

وی افزود: الصاق این کارت از نیمه بهمن‌ماه برای تمامی تاکسی‌ران‌ها الزامی است و در صورت عدم نصب آن روی شیشه تاکسی، عوامل نظارتی سازمان، نسبت به ثبت تخلف تاکسی‌ران و جلوگیری از فعالیت وی اقدام می‌کنند. ضمن اینکه اجرای طرح به شیوه ارشادی یک هفته زودتر از اجرای طرح اصلی در دستور کار عوامل نظارتی سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران قرار می‌گیرد.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسی‌رانی تصریح کرد: متأسفانه پنج هزار و ۱۷۷ تاکسی‌ران هنوز برای دریافت واکسن اقدام نکرده‌اند و با توجه به حساسیت شغلی و ارتباط بی‌واسطه و مستمر با شهروندان، نمی‌توان در این زمینه اغماض کرد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای بهمن‌ماه و پس از اطلاع‌رسانی به رانندگان تاکسی، اعمال محدودیت برای افرادی که هنوز نسبت به دریافت واکسن اقدام نکرده‌اند، در دستور کار قرار گرفت به این معنا که دریافت هرگونه خدمات از دفاتر امور اداری تاکسی‌رانی اعم از تمدید یا دریافت پروانه فعالیت، به ارائه کارت دیجیتال واکسن منوط خواهد بود.

هنجن تاکید کرد: اعمال محدودیت‌ها برای رانندگانی که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند تا زمانی که گواهی واکسن خود را به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسی‌رانی ارائه نکنند، ادامه می‌یابد و در ادامه فرآیند الزام به تزریق واکسن، این محدودیت‌ها تشدید خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 551318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.