ادارات در مصرف گاز  صرفه جویی کنند/ ضرورت تشدید نظارت‌ها بر قیمت‌ کالاها

فرماندار گلپایگان گفت: گفت: در این شرایط بد اقتصادی نظارت دقیق و به هنگام بر قیمت‌ها و کنترل بازار در شهرستان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز- سه‌شنبه- در جلسه شورای اداری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را عبادت دانست و اظهار کرد: مدیران ضمن تکریم ارباب رجوع بدون منت به مردم خدمت کنند.

وی گفت: دولت سیزدهم اهداف و سیاست‌هایی دارد که مدیران ادارات موظف هستند سیاست‌های دولت را اجرا کنند در غیر این صورت استعفا دهند.

فرماندار گلپایگان از بازدید سرزده به ادارات شهرستان خبر داد و افزود: مدیران دستگاه‌های دولتی با عمل به وظایف اداری خود و رعایت نظم و مقررات مردم را راضی نگه دارند.

وی گفت: در این شرایط بد اقتصادی نظارت دقیق و به هنگام بر قیمت‌ها و کنترل بازار در شهرستان ضرورت دارد.

فرماندار گلپایگان با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها موظف به نصب دوربین مدار بسته و به کار گیری نگهبان در ادارات هستند، گفت: وضع اقتصادی دولت در تأمین هزینه‌های جاری خوب نیست پس ادارات در مصرف گاز و آب و برق صرفه جویی کنند.

عسگریان گفت: روابط عمومی ادارات پل ارتباطی با رسانه‌ها هستند، از حالت منفعل خارج شوند و با رسانه‌ها در ارائه عملکرد همکاری کنند.

تشکیل ۱۹ کمیته برای دهه فجر گلپایگان

در ادامه صادق جباری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلپایگان با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال پیرامون «جشن ملی ۱۴۰۰»، اظهار کرد: نیازمند بازخوانی و تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان هستیم.

وی افزود: ۱۹ کمیته و سه ستاد فرعی در سه شهر گلپایگان و گوگد و گلشهر در برگزاری ۷۰ برنامه برای گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

جباری گفت: جشن سالروز ورود امام، برپایی نمایشگاه مهارتی، کنگره شهید صدوق و یادواره شهدای شهرستان، افتتاح پروژه‌ها و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از عناوین مهم برنامه‌های دهه فجر امسال در گلپایگان است.

کد خبر 551283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.