صرافی بایننس ارز دیجیتال آکالا را لیست می‌کند

پلتفرم آکالا میزبان بسیاری از برنامه های غیرمتمرکز است که میتوانند قدرت پولکادات را در دسترسی به بستر دیفای (DeFi) افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بایننس امروز در تاریخ ۲۵ ژانویه رمز ارز آکالا با نماد انحصاری (ACA) را لیست خواهد کرد.

بایننس جفت ارزهای معاملاتی آکالا / ‏بایننس‬، آکالا / ‏‬بیت کوین و آکالا / ‏تتر‬دا در دست کاربران قرار می‌دهد. برداشت رمز ارز آکالا در صرافی بایننس از تاریخ ۲۶ ژانویه ساعت سه به وقت تهران میسر می‌شود و می‌توان اید ارز را نقد کرد.

همچنین کاربرانی که در مزایده اسلات پولکادات پاراچین شرکت کرده‌اند و به آکالا رأی داده‌اند می‌توانند از امروز جوایزشان را برداشت کنند، آکالا طیف متفاوتی از خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) را در میان زنجیره‌ها فراهم می‌آورد. این امکان از طریق اپلیکیشن آکالا ماندالا (Acala Mandala) میسر می‌گردد. همچنین، شبکه خواهر آکالا با نام کارورا (Karura) نیز به همراه توکن بومی آن با همین نام، ارائه کننده خدمات (بدون نیاز به مجوز و متن باز) به برنامه‌های غیرمتمرکز مالی (dApps) در بلاکچین کوزاما (Kusama) می‌باشند.

آکالا تلاش دارد تا تبدیل به (قطب مالی غیر متمرکز و همه جانبه پولکادات) شود. این پلتفرم سازگار با اتریوم می‌باشد، یعنی می‌تواند از قدرت اول بلاکچین مجهز به قرارداد هوشمند و بسیاری برنامه‌های غیرمتمرکز مالی دیگر در شبکه اتریوم استفاده کند. به علاوه، آکالا تعاملی یکپارچه میان بلاکچین ها ایجاد می‌کند و از برنامه‌های مالی نیز میزبانی می‌کند. این برنامه‌ها عبارتند از توکن DOT نقدینه که یک برنامه‌ای برای استیک بدون نیاز به اعتماد است، دلار آکالا (aUSD) که استیبل کوینی با وثیقه چندگانه می‌باشد که توسط چندین دارایی دیجیتال میان زنجیره‌ای پشتیبانی می‌شود، یک بازارساز خودکار (AMM) و صرافی غیرمتمرکز (DEX) است.

خدمات بر بستر آکالا دارای کارمزدی جزئی هستند. و همچنین، این کارمزد تراکنش‌ها می‌تواند با هر توکنی پرداخت شود.

قابلیت‌های آکالا ماندالا

  • قرض گرفتن دلار اکالا (ارائه وام‌هایی با وثیقه بالا)
  • مبادله (صرافی غیر متمرکز)
  • کسب پول (دریافت توکن های ال‌پی (LP) از طریق تأمین نقدینگی با توکن های متفاوت)
  • استیک نقدینه‌ی LDOT (استیک توکن دات برای استخراج ال‌دات)
  • قیمت اوراکل (نمایش قیمت توکن از طریق بازخوردهای قیمتی دریافت شده از اوراکل ها)
  • حاکمیت (مشاهده درخواست‌ها و برنامه‌های شوراهای مختلف، از جمله شورای عمومی، شورای هانزون Honzon، شورای هم‌آ Homa و کمیته فنی)
کد خبر 551231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.