رییس کارگروه شبکه‌های اجتماعی مجمع شهرداران تعیین شد

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک گفت: در جلسه اخیر کمیته روابط عمومی کلانشهرهای کشور، اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک به عنوان مسئول کارگروه شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای کمیته ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

سید مهدی میرداودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در کمیته روابط عمومی کلانشهرهای کشور که طی روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه با شرکت ۲۱ کلانشهر در تهران برگزار شد، شش کارگروه شکل گرفت که شرکت کنندگان در کارگروه‌های مختلف داوطلب شدند و پس از رأی گیری بنده به عنوان رئیس کارگروه تولید محتوا و شبکه‌های اجتماعی کلانشهر کشور انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه شهرداری کلانشهرهای مشهد، کرمانشاه، اهواز و بندرعباس از اعضای این کارگروه هستند، افزود: در نخستین روز برگزاری کمیته، کارگروهی در خصوص خبرهای خوب در حوزه مدیریت شهری برگزار شد و پس از آن در نشستی به بررسی مشکلات حوزه‌های مختلف مدیریت شهری و علوم ارتباطات و تعامل با دولت در این زمینه پرداخته شد.

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک ادامه داد: در روز دوم هم رأی گیری کارگروه‌ها انجام شد که طی آن رؤسا و اعضای شش کارگروه انتخاب شدند.

کد خبر 551228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.