هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی برای انتقال روزانه زباله‌های ساری

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: روزانه یکصد میلیون تومان هزینه انتقال زباله شهر ساری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز شعبانی در جمع بانوان کارمند شهرداری ساری از نیروگاه زباله‌سوز شهرداری ساری به‌عنوان پروژه اولویت‌دار در مرکز استان یادکرد و اظهار کرد: روزانه بیش از یکصد میلیون تومان صرف انتقال زباله ساری می‌شود؛ از این‌رو تلاش داریم تا این پروژه زیست‌محیطی تا پایان ۱۴۰۱ به پایان برسد.

وی افزود: شهرداری ساری ماهانه بالغ‌بر ۴۲ میلیارد تومان حقوق، بیمه و مالیات پرداخت می‌کند و علاوه بر آن بدهی‌های که از گذشته بر دوش شهرداری به‌جا مانده است نیز پرداخت می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: بخشی از نیروهای شهرداری شرکتی هستند و نیاز به تعیین تکلیف دارند و تلاش می‌کنیم این موضوع حل شود؛ اگرچه راهی دشوار است با این‌حال هیچ‌گونه تعدیل و اخراجی نداریم و تنها هدف ما ساماندهی نیروها است.

وی با بیان این که تلاش می‌کنیم با همراهی شورا و شهرداری خلآها را جبران کنیم گفت: از بانوان شاغل در شهرداری می‌خواهیم تا سفیر خوبی برای شهرداری باشند.

شعبانی ادامه داد: یک‌سوم نیروهای شاغل در شهرداری را بانوان تشکیل می‌دهند و دارای مأموریت و مسئولیت‌های مختلف در حوزه شهرداری هستند؛ علاوه بر این، بانوان نقش مهمی در تحکیم خانواده دارند.

وی اظهار کرد: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است؛ به‌طوری‌که بانوان با پشتکار قوی خود توانسته‌اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت‌های اجتماعی هم بدرخشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: نقش زنان در همراهی با مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی به شهروندان و ارتقای توسعه شهر بی‌بدیل است.

کد خبر 551180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.