چه کشورهایی بیشترین تعداد بلیط جام جهانی را خریداری کرده‌اند؟

با آغاز فروش بلیط‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هواداران زیادی از سراسر جهان برای خرید بلیط اقدام کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، اولین پنجره فروش بلیت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در حال حاضر باز شده و هواداران فوتبال می‌توانند برای خرید بلیط اقدام کنند تا از نزدیک تماشاگر مهم‌ترین رقابت فوتبال در جهان باشند.

طبق برآوردهای انجام شده، قیمت بلیط برای هواداران بین‌المللی به طور کلی بالاتر از قیمت بلیط روسیه ۲۰۱۸ است. با این وجود فیفا اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت اولیه فروش، ۱.۲ میلیون درخواست برای بلیط در سایت فیفا به ثبت رسیده است.

البته شرایط خاصی برای ساکنین قطر در نظر گرفته شده است و مردم این کشور می‌توانند با قیمت‌های رقابتی متفاوتی بلیط‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را تهیه کنند.

با توجه به قیمت فعلی بلیط‌های جام جهانی، بیشترین تعداد درخواست‌ها از قطر بوده و مردم این کشور نمی‌خواهند فرصت تماشای رقابت‌های جام جهانی را در کشور خود از دست دهند. پس از قطری‌ها، آرژانتینی‌ها، مکزیکی‌ها و مردن آمریکا در جایگاه‌های بعدی بیشترین درخواست برای دریافت بلیط رقابت‌های جام جهانی قرار گرفته‌اند.

در ادامه نیز کشورهای امارات متحده عربی، انگلیس، هند، عربستان سعودی، برزیل و فرانسه ۱۰ کشوری بودند که بیشترین حجم درخواست بلیط را به ثبت رسانده‌اند.

نکته جالب توجه دیگر این است که بیش از ۱۴۰ هزار بلیط برای فینال رقابت‌ها در نظر گرفته شده است. دیدار نهایی جام جهانی قرار است ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ در ورزشگاه لوسیل برگزار شود. همچنین بیش از ۸۰ هزار بلیط نیز برای بازی افتتاحیه که در ورزشگاه آل‌البیت برگزار خواهد شد در نظر گرفته شده است.

بازه فعلی فروش بلیت‌های جام جهانی هشت فوریه به پایان می‌رسد و پنجره‌های بعدی پس از پایان قرعه کشی مسابقات باز می‌شود تا علاقه‌مندان به فوتبال در سراسر جهان بتوانند تجربه ناب تماشای رقابت برترین تیم‌های جهان را با خرید بلیط به دست بیاورند.

کد خبر 551167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.