‌بلیت جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ از سایت ایران تیک تهیه کنید

اگر دقیقاً با نحوه رزرو بلیت جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ آشنا باشید، خرید آن بسیار راحت و مطمئن از سایت ایران تیک امکان پذیر خواهد بود.

.به گفته روابط عمومی جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ امسال فروش بلیت‌های جشنواره صرفاً از اینترنتی بوده و از طریق ۳ سایت ایران تیک، سینماتیکت و گیشه ۷ از روز چهارشنبه ۶ بهمن امکان پذیر است

مراحل خرید بلیت جشنواره فیلم فجر از ایران تیک

از روز چهارشنبه شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید در سایت ایران تیک، بلیت جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ را تهیه کنید. برای رزرو بلیط باید ابتدا فیلم مورد نظر خود را از داخل سایت انتخاب کنید. اطلاعات کامل و جامعی درباره هر فیلم داخل سایت قرار گرفته و نظرات کاربران نیز با شما به اشتراک گذاشته شده تا بهتر بتوانید برای تهیه بلیط تصمیم بگیرید.

ورود به سامانه خرید بلیط جشنواره فیلم فجر در ایران تیک

در مرحله بعد باید سینما و سپس صندلی خود را انتخاب نمائید. تمامی صندلی‌های خالی و جایگاه آن‌ها نسبت به صحنه برای شما مشخص شده تا بتوانید بلیت خود را خریداری کرده و به صفحه پرداخت امن هدایت شوید.

پرداخت هزینه بلیت فیلم‌های جشنواره نیز از طریق درگاه پرداخت آنلاین و با تمامی کارت‌های عضو شتاب به راحتی میسر است و بلیط اینترنتی پس از تأیید پرداخت به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.

با توجه به شرایط موجود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین راه برای تهیه بلیت جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ استفاده از سامانه ایران تیک و تهیه بلیت مورد نظر از این سامانه است. با خرید بلیط از این سایت نیازی نیست ساعت‌های طولانی در صف انتظار گیشه بایستید تا بلیط فیلم مورد علاقه‌تان را خریداری کنید. ما روشی آسان و مطمئن را در یک پلتفرم کاملاً امن و راحت برای شما طراحی کرده‌ایم.

چرا بلیط فیلم‌های جشنواره را از ایران تیک بخریم؟

با توجه به علاقه و تمایل افراد زیاد برای شرکت در جشنواره فیلم فجر که در جهان شناخته شده است، بهتر است در سریع‌ترین زمان ممکن بلیط خود را تهیه کنید تا با خیال راحت در جشنواره حضور داشته باشید. با تخفیفات ویژه ای که برای خرید بلیط در این سایت نظر گرفته شده‌، بهترین، مطمئن‌ترین و مناسب‌ترین راه برای هنردوستان، تهیه بلیط از طریق سایت است.

یکی از قابلیت‌های مناسب سایت این است که شما در هنگام خرید بلیط جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ ابتدا خلاصه متنی از فیلم را مشاهده کرده و می‌توانید در خصوص اسامی و تصاویر بازیگران هر فیلم اطلاعاتی کسب کرده و اسامی عوامل اجرایی فیلم را نیز مشاهده کنید.

سپس با اطلاعات کامل و جامع نسبت به خرید بلیت خود اقدام نمائید تا بهترین خرید را انجام دهید.

بعد از تهیه بلیت از سایت، این سامانه فایل پی دی اف بلیط را در اختیار شما قرار داده و شما با دانلود کردن آن، از خرید خود اطمینان خاطر کسب می‌کنید.

در سامانه به صورت کامل راهنمایی‌های لازم انجام شده و بخش پشتیبانی سامانه برای پاسخگویی به مخاطبان و ارائه خدمات آماده همکاری می‌باشد.

هنگام خرید آنلاین بلیت جشنواره فیلم فجر، برای شروع فرآیند در وب سایت ثبت نام می‌کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا در مورد کنسرت‌ها، رویدادها، تبلیغات آنلاین و سایر پیشنهادهایی که می‌توانید از آنها استفاده کنید، اعلان‌هایی را دریافت کنید.

بسیاری از وب‌سایت‌های فروش بلیت آنلاین تخفیف‌های جذابی را ارائه می‌دهند که اگر مستقیماً بلیت را از پیشخوان تولیدکنندگان یا برگزارکنندگان خریداری کنید، برخورداری از این تخفیف‌ها امکان پذیر نیست.

‌بلیت جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ از سایت ایران تیک تهیه نمائید

بهترین فیلم‌های جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰

در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ فیلم‌های متنوعی در بخش داخلی و خارج به نمایش گذاشته شده که قطعاً برای مردم جذاب و مفید خواهد بود. از جمله فیلم‌های این جشنواره می‌توان به فیلم بدون قرار قبلی، فیلم خائن کشی و فیلم دسته دختران اشاره کرد که بسیار برای مخاطبان جشنواره و علاقمندان به فیلم و سینما جذاب و پر محتوا خواهد بود.

فیلم بدون قرار قبلی توسط کارگردان بهروز شعیبی در سال ۱۴۰۰ به سینمای ایران معرفی شد. فیلمنامه نویسی آن میز توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب بیگی انجام شده و موضوع آن، برگرفته از آثار اجتماعی و روابط انسانی می‌باشد. در واقع فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ بدون قرار قبلی با نگرشی به داستان‌های مصطفی مستور نگاشته شده است.

فیلم بدون قرار قبلی داستان هنرمندی است که پس از سال‌ها زندگی در غربت به دیار مادری خود بازگشته است تا دینش را به کشورش ادا کند. فیلمنامه نویس بدون قرار قبلی می‌گوید، نوشتن داستان این فیلم تقریباً ۱۵ سال طول کشید.

اطلاعات مرتبط با سایر فیلم‌های جشنواره را می‌توانید به طور کامل در سایت ایران تیک، مطالعه کنید.

جشنواره فیلم فجر در چه بخش‌هایی برگزار می‌شود؟

جشنواره فیلم در دو بخش سینمای ایران و جهان فعالیت دارد که عبارتند از:

۱. بخش سینمای ایران:

  • سودای سیمرغ
  • نگاه نو
  • سینما حقیقت
  • هنر و تجربه
  • انیمیشن

۲. بخش سینمای جهان:

  • جام جهان نما
  • سینما سعادت
  • جشنوارهٔ جشنواره‌ها
  • نمایش‌های ویژه
  • جلوه گاه شرق

با توجه به محدودیت زمانی موجود بهتر است در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به تهیه بلیت جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ در سایت ایران تیک نمائید تا با حضور خود در این جشنواره از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

نحوه فروش بلیت سینماهای مردمی در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰

- در این دوره، فروش بلیت به صورت سری وجود ندارد. هر نفر با یک شماره تلفن همراه، امکان تهیه چهار بلیت برای هر فیلم را دارد.

- فروش بلیت اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد.

- پس از خرید بلیت از سایت سینما تیک، کدی برای خریداران ارسال می‌شود که افراد با ارائه آن به دستگاه‌های موجود در سینما، می‌توانند پرینت بلیت خود را چاپ کنند.

- سایت ایران تیک تمام امکانات و بخش‌های مختلف را برای دوست داران فیلم و سینما فراهم کرده تا با آرامش بلیط خود را تهیه کرده و از تخفیفات موجود هم بهره مند شود.

توجه به حضور بازیگران و کارگردانان به نام و مطرح کشور در این جشنواره و ساخت و تهیه فیلم‌های جذاب و دیدنی باعث شده است که افراد گوناگونی تمایل به حضور و تهیه بلیط جشنواره فیلم فجر را داشته باشند.

اگر شما نیز از دوستداران تماشای فیلم در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ هستیl می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با استفاده از سایت ایران تیک اقدام به تهیه بلیط کرده تا از جشنواره و محتوای آن لذت لازم را ببرید.

منبع

سایت روابط عمومی فیلم فجر

کد خبر 551135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.