«مغزهای کوچ زنگ‌زده» در سینما جامعه

نشست اول از فصل دوم برنامه سینما جامعه، به تماشا و تحلیل فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به کارگردانی «هومن سیدی» اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نشست اول از فصل دوم نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران و جهان که از سوی دفتر تخصصی سینما (وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان) و با همکاری فیلم‌خانه حوزه هنری استان اصفهان، با موضوع «سینما، حاشیه‌های شهری و فروطبقه در کلان‌شهرهای ایران» برگزار می‌شود، فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به نویسندگی و کارگردانی «هومن سیدی» تحلیل و بررسی خواهد شد.

در این نشست «عباس کاظمی» جامعه‌شناس و استادیار مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و «بهارک محمودی» عضو هیئت علمی گروه روزنامه‌نگاری دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی به‌عنوان کارشناسان منتقد حضور خواهند داشت.

دبیر نشست نیز «پژمان نظرزاد» نویسنده و پژوهش‌گر است.

داستان فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» در منطقه‌ای نزدیک البرز و زندان قزل حصار اتفاق می‌افتد. در این منطقه، روستایی وجود دارد که بیشتر افراد فقیر، معتاد و دزد و خطرناک در آن سکونت دارند. شکور، شاهین، شهره و شهروز به همراه پدر و مادرشان، در این روستا زندگی می‌کنند. خشونت‌های جامعه و مسائل جمعی موادمخدر به طوری این خانواده را تحت‌الشعاع قرار داده است که این خانواده از هم می‌پاشد.

فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبک درام گانگستری در فضایی اجتماعی، تلخ، جنایی اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایمنا، نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران و جهان هر هفته روزهای سه‌شنبه در فیلم‌خانه حوزه هنری استان اصفهان واقع در خیابان آمادگاه، روبه‌روی هتل عباسی، مجتمع فرهنگی هنری سوره، برگزار می‌شود.

نمایش و تحلیل فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» سه‌شنبه _ پنجم بهمن‌ماه_ ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

«مغزهای کوچ زنگ زده» در سینما جامعه

کد خبر 551126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.