سپاهان تیم خوبی است/ اگر دربی با حضور تماشاگران بود جذابیت بیشتری داشت

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: اگر تماشاگران می‌توانستند برای این بازی به سالن بیایند، جذابیت بازی بیشتر می‌شد؛ دربی اصفهان هم مانند دیگر بازی‌ها است. سپاهان تیم خوبی است؛ تاکنون با این تیم بازی نداشتیم. باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مسابقات مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: نخستین بازی با هرمزگان بود که برای نخستین‌بار مقابل این تیم قرار گرفتیم. تیم خوبی بود و بازی ساده‌ای نداشتیم، ولی در نهایت با تلاش بازیکنان پیروز شدیم. نفت آبادان تیم جنگنده‌ای است که با این تیم بازی داشتیم و توانستیم آن‌ها را نیز شکست دهیم. در کل دو بازی سخت داشتیم و منتظر ادامه رقابت‌ها هستیم.

وی ادامه داد: امروز با سپاهان بازی داریم. اینکه یک استان بیشتر از یک تیم داشته باشد، خوب است؛ زیرا شور و هیجان در آن شهر بیشتر خواهد شد، اگر تماشاگران می‌توانستند برای این بازی با سالن بیایند، جذابیت بازی بیشتر می‌شد. دربی اصفهان هم مانند دیگر بازی‌ها است، سپاهان تیم خوبی است که تاکنون با این تیم بازی نداشتیم. باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه چرا ذوب‌آهن در کوارتر اول و دوم بازی خوبی ارائه نمی‌دهد، ولی در کوارتر سوم و چهارم خوب می‌شود؟ تصریح کرد: یکی از دلایل آن، تغییرات است،؛ به خاطر آسیب‌دیدگی بازیکنانم نمی‌توانستیم ترکیب ثابتی داشته باشیم؛ برای مثال در دوبازی گذشته کاظمی و سهراب‌نژاد را نداشتیم. ترکیب شروع کننده بازی اهمیت زیادی دارد و ما به خاطر آسیب‌دیدگی‌ها در ترکیب اولیه تغییر ایجاد می‌کردیم که موجب نوسان در عملکرد تیم ما شد.

وی درخصوص حضور کاظمی و سهراب‌نژاد برای بازی با سپاهان، خاطرنشان کرد: احتمالاً کاظمی را در بازی‌های آینده خواهیم داشت؛ اما سهراب‌نژاد را به دلیل فوت پدرش در اختیار نداریم که جا دارد دوباره به این بازیکن تسلیت بگویم و هر زمانی حس کرد از لحاظ روحی آمادگی دارد، می‌تواند به تیم اضافه شود.

کد خبر 551103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.