اجرای طرح ساماندهی سد معبر در شهر خمین

شهردار خمین گفت: به دنبال شکایت شهروندان از معضل سد معبر وانت‌بارهای میوه‌فروشی در سطح شهر، طرح ساماندهی اجرایی شد.

ابوالفضل مرتضیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به اجرای طرح ساماندهی سد معبر در شهر خمین، اظهار کرد: سد معبر در شهر خمین باعث اخلال در سلامت روان جامعه، بر هم زدن زیبایی شهر و عدم رعایت حقوق شهروندی شده بود؛ لذا به دنبال شکایت شهروندان، مسئولان شهرستان در راستای رفع این معضل ورود کردند.

وی افزود: ابتدا شهرداری خمین، وانت‌بارهای سطح شهر که بیشتر میوه‌فروش بودند، همچنین مکان‌های سد معبر را شناسایی و سپس پنج مکان برای استقرار وانت‌بارهای میوه‌فروش تعیین کرد.

شهردار خمین ادامه داد: بلوار شهدای هسته‌ای جنب ورزشگاه یک‌هزار نفری یادگار امام، خیابان ساحلی شمالی حد فاصل میدان ادوارد و آنیلی تا بلوار شورا دو طرف، میدان شهریار، خیابان طالقانی (باغ لنگه)، خیابان ۱۴ متری کوه کوجه جنب میدان شهدای دانشجو در شهر خمین محل‌های تعیین شده برای استقرار وانت‌بارها است.

وی گفت: محل‌های استقرار، تاریخ انتقال وانت‌بارها و اجرای طرح، شرایط انتخاب مکان استقرار از طریق بنر و فضای مجازی توسط شهرداری اطلاع‌رسانی و به صورت حضوری نیز مسئول سدمعبر شهرداری خمین، نماینده پلیس راهور، نماینده اصناف و نماینده دانشکده علوم پزشکی خمین وانت‌بارهای میوه‌فروش را توجیه کردند.

مرتضیان با بیان اینکه از ۲۰ دی‌ماه تمام وانت‌بارهای میوه‌فروش در مکان‌های تعیین مستقر شدند و در صورت تخطی از مقررات، توسط نهادهای مربوطه به پارکینگ انتقال داده می‌شوند، افزود: شهرداری خمین صد کارت مجوز استقرار تهیه کرده و وانت‌بارها باید برای تعیین محل استقرار به مسئول سد معبر شهرداری خمین مراجعه کنند.

مرتضیان با تاکید بر اینکه تمام محل‌های استقرار توسط شهرداری خط‌کشی و شماره‌گذاری شده، همچنین کانکس سرویس بهداشتی خریداری و در محل‌های مورد نیاز نصب شده است، ادامه داد: سطل‌های زباله نیز در این محل‌ها تعبیه شده است.

کد خبر 551070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.