خدمت به مردم، وجه مشترک مدیریت شهری و رسانه‌ها است

شهردار مشهد گفت: فلسفه ذاتی و وجه مشترک مدیریت شهری و رسانه‌ها خدمت و ارتباط با مردم است، به همین دلیل اگر مخاطبی نداشته باشند، بی‌معنا خواهند بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی در نشست با اهالی خانه مطبوعات، اظهار کرد: از دیگر وجوه اشتراک شهرداری با رسانه‌ها می‌توان به گستردگی موضوعات اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شهر را نمی‌توان به‌تنهایی ساخت، تصریح کرد: به نظر می‌رسد برای فعالیت‌های مشترک، سرفصل‌های زیادی وجود دارد اما آنچه اهمیت دارد، تبدیل این سرفصل‌ها به هدف و برنامه است.

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه امروز رسانه‌های رسمی، باید برای بازگشت به جایگاه اصلی خود از زاویه مخاطب، تلاش خود را افزایش دهند، افزود: معتقدم مطبوعات باید آینده‌نگر باشند، خوب بشنوند، ببینند و ترسیم کنند؛ نکته بعدی توجه به مسائل اساسی شهر است؛ زمانی‌که مسائل اصلی را گم می‌کنیم، مسائل دست چندم سوژه می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه موضوعات مختلف صنفی، از سوی اعضای هیأت‌مدیره و بازرسان خانه مطبوعات در جلسه مطرح و درباره آن تبادل نظر انجام شد.

کد خبر 551055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.